Stelt niets voor in vergelijking met het geklaag over Wegereef. Niet aanstellen dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Maar we hoeven het ook niet zo vaak te horen hoor.
misschien iets voor jou?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
9. één supporter gehandicaptenplatform
Ik zit eraan te denken maar ik wil eerst even precies weten wat het inhoudquote:
ik fiets iig alvast naar t stadionquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef Ordinair het volgende:
Vanavond een matige 1 - 2. Let op mijn woorden.
Ik denk dat het wel iets voor jou is..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken maar ik wil eerst even precies weten wat het inhoud![]()
ik denk en hoop het welquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
Zal het druk zijn?
Met alle respect, Martin. Moet je dan es niet wat peper in je reet steken en als een gek daar achteraan gaan? Als je iets wilt, komt het niet vanzelf naar je toe...quote:Van Geel: Sneijder niet gepolst voor contractverlenging
In Voetbal International ontkent Martin van Geel dat Ajax Sneijder gepolst heeft voor contractverlenging. 'We zijn niet met Wesley in gesprek, maar we hebben natuurlijk wel het streven om goede voetballers als Sneijder zo lang mogelijk voor Ajax te behouden.' Sneijder heeft nog een contract tot 2009 bij Ajax.
Dat commentaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat het wederom dit word:
http://www.youtube.com/watch?v=nidEGMB--14&mode=related&search=
Heb liever dat ie om de tafel gaat zitten met Maduro.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect, Martin. Moet je dan es niet wat peper in je reet steken en als een gek daar achteraan gaan? Als je iets wilt, komt het niet vanzelf naar je toe...
quote:'Manucharyan heeft aanbieding in beraad'
Voetbal International meldt dat Edgar Manucharyan een aanbieding van Ajax heeft ontvangen om zijn contract te verlengen. De aanvaller heeft de aanbieding nog in beraad. Door veelvuldig blessureleed wist hij nog niet echt door te breken bij Ajax. Iedereen bij de club is echter wel overtuigd van zijn klasse.
Wat? Om het contract zo snel mogelijk te ontbinden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb liever dat ie om de tafel gaat zitten met Maduro.
Omdat Willem II bagger is. En omdat er ook geen reden is waarom het niet zo zou zijn. En vanwege mijn voorgevoelquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef twi het volgende:
Geen enkel idee waarom het een galavoorstelling zou worden, laten we eerst maar gewoon winnen.
Ach ja, ze speelden mooi wel gelijk bij Twente, wat erg goed draait.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Omdat Willem II bagger is. En omdat er ook geen reden is waarom het niet zo zou zijn. En vanwege mijn voorgevoel.
Wel lekker, dat Hongaarse commentaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat het wederom dit word:
http://www.youtube.com/watch?v=nidEGMB--14&mode=related&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |