Ach, dan was het kampioenschap volgens mij alsnog verneukt geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:04 schreef PyTh het volgende:
Als Wegereef z'n fout had toegegeven na het zien van de TV beelden was er volgens mij niks aan de hand geweest.
Si.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, als we maar winnen. Hoe en hoeveel maakt me niet uit, we hebben wat goed te maken!
Ja, ze hebben zijn contract verlengd tot 2011. En ook al doet ie het misschien wat beter: het blijft een meisje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:57 schreef Robar het volgende:
Die Wegereef he . . . . . . . . . . . . . . . .
Heeft Heitinga bijgetekend?
Heel goed, hij heeft me de laatste weken/maanden weer wat meer weten te bekoren (als verdedigende middenvelder/centrum verdediger)
En natuurlijk winnen we!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=40139quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef devv05 het volgende:
Jij zal wel inside informatie hebben dan.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
Ik zie nergens staan dat ie geen piemel heeft hoor.
Dat hoofd van hem zegt al genoeg. Wel stoer dat ie z'n haar er af gehaald heeft, ik vind hem nu opeens een stuk meer man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
Ik zie nergens staan dat ie geen piemel heeft hoor.
Ik ben anders maar wat blij dat mijn vriendin er niet zo uit ziet hoor:quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef Grachus het volgende:
[..]
Dat hoofd van hem zegt al genoeg. Wel stoer dat ie z'n haar er af gehaald heeft, ik vind hem nu opeens een stuk meer man.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Winnen vanavond en vanaf morgen 31 dagen geen alcohol.
Ik slacht ze liever in de finale af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
Ik verwacht een lastige wedstrijd vanavond voor zowel ajax, PSV als az...
Als ze alledrie doorkomen lijkt een halve finale PSV - ajax me wel aardig![]()
succesquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Steun Aanvoerders drooglegging in maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |