Ik niet, maar de rest van de mensheid - het gedeelte dat ik ken dan - allemaal wel. Vandaar ook mijn vraag. Ik ken werkelijk niemand die zowel koffie als thee lust.quote:
is helemaal niet raar!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar de rest van de mensheid - het gedeelte dat ik ken dan - allemaal wel. Vandaar ook mijn vraag. Ik ken werkelijk niemand die zowel koffie als thee lust.
Ik lust het allebei !quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik niet, maar de rest van de mensheid - het gedeelte dat ik ken dan - allemaal wel. Vandaar ook mijn vraag. Ik ken werkelijk niemand die zowel koffie als thee lust.
een koffie liefhebber die nog wakker is......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik lust het allebei !
Alleen liever koffie dan thee.![]()
dacht ff dat ik alleen was...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:29 schreef erkel het volgende:
* erkel meldt zich ook als member van de caffeïne-crew![]()
zo ver zou ik niet gaan....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:40 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk deze overheerlijke Cappucino met kaneelstaafjes.![]()
![]()
Om eerlijk te zijn als ik hier naar kijk word ik er gewoon g**l van.![]()
Zolang je maar geniet !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ver zou ik niet gaan....maar ik krijg er wel zin in...
![]()
![]()
zeggen dat ik er geil van word.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zolang je maar geniet !
Maar met wat zou jij niet zo ver gaan ?
Hoezo zou je het niet zeggen dan, wat maakt het uit ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zeggen dat ik er geil van word.....maar genieten doe ik zeker...!!!
![]()
maak ook nix uit.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo zou je het niet zeggen dan, wat maakt het uit ?
Geil zijn is ook genieten.
Nee ik ook niet écht, maar wel als je er lang genoeg naar kijkt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maak ook nix uit.....maar ik associeer geil zijn niet echt met koffie....
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet écht, maar wel als je er lang genoeg naar kijkt.
En al een tijd zonder koffie zit, dan word je hiervan vanzelf wel geil.![]()
Op dit moment ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...idd....ff ontopic==> koffie in de hand...!!!!!
heerlijk!
![]()
Toch is het wel waar wat ik zeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...idd....ff ontopic==> koffie in de hand...!!!!!
heerlijk!
![]()
welke....?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Toch is het wel waar wat ik zeg.![]()
Maar wat vind jij / jullie nou van die nieuwe Ice Koffie ????
Ijskoffiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Toch is het wel waar wat ik zeg.![]()
Maar wat vind jij / jullie nou van die nieuwe Ice Koffie ????
echte Ice Coffee is in één woord GEWELDIG!!!!!quote:
join the club....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:01 schreef Hijacking het volgende:
ik word pas echt lekker wakker bij de geur
van een lekker bakkie pleur![]()
Die ice koffie was voor mij in het begin wel effe wennen, ik dacht meteen wtf het is koud.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echte Ice Coffee is in één woord GEWELDIG!!!!!alleen wordt er te vaak smerige ice koffie verkocht....
![]()
mar heb je dan ook de echte Ice Coffee gedronken zoals ze het in de U.S.A maken....? een wereld van verschil...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die ice koffie was voor mij in het begin wel effe wennen, ik dacht meteen wtf het is koud.
Maar ja daarom is het ook ice koffie, wat ik wel lekker vind is dat ze best sterk gemaakt / gezet zijn.![]()
Hear hear !!quote:Starbucks Nederland
Na mijn kruistocht voor Subways restaurants in Nederland, wil ik nu toch eens hardop vragen wat de deal is met Starbucks. Heel erg groot in Amerika en ver daarbuiten (heb er zelfs eentje gezien op het vliegveld van Koeweit!), maar in Nederland: ho maar. En dat is raar, want het hoofdkantoor van Starbucks Nederland... zit in Amsterdam! Starbucks verkoopt koffie. Big deal, zou je zeggen. Maar toch, Starbucks is meer. Al eerder publiceerde ik hier deze quote over merkbeleving:
Think coffee for a minute. By the 1980s it was a commodity selling for roughly thirty-five cents a cup with free refills. Nobody was making any money out of pouring coffee. Now think Starbucks. Millions of people paying two dollars or more for a wide variety of never before heard of types and flavors of coffee. And, no free refills.
Starbucks roeleert. Iedereen die ik ken die in Amerika is geweest, koestert het drinken van een grote beker Starbucks-coffee. Ik denk nog graag terug aan de kop warme Latté Grande die ik in de zomerzon van Las Vegas heb gedronken, maar legendarisch was de dampende cappucino die m'n handen opwarmden tijdens m'n bezoek aan een besneeuwd New York. Mijn vraag: waarom is er geen Starbucks in Nederland? Hoeveel moorden moet ik plegen voor ik hier met zo'n kartonnen beker vol koffie over straat kan lopen? Iemand een antwoord. of alleen nog maar meer vraagtekens?
quote:
Waaraan kun je het verschil zien of hoe te herkenen dan ????quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mar heb je dan ook de echte Ice Coffee gedronken zoals ze het in de U.S.A maken....? een wereld van verschil...![]()
I.J.S K.O.F.F.I.E.........................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:09 schreef Hijacking het volgende:
[..]
![]()
al ben ik nog niet zo diehard als mn ouders die drinken met 40 + graden nog hele emmers koffie naar binnen dan neem ik liever van die koffie met dat ijs er in ( ff naam kwijt)
dan moeten ze beter hun best doen want starbucks schopt kontquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:09 schreef NanKing het volgende:
Starbucks, ik zou het echt jammer vinden als dat in NL komt.
Dan kunnen alle espressobars wel sluiten want er valt niet tegen te concureren.
ik dacht dat het een andere naam hadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
I.J.S K.O.F.F.I.E.........................![]()
Espressobars? Hajjen we hier niequote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:09 schreef NanKing het volgende:
Starbucks, ik zou het echt jammer vinden als dat in NL komt.
Dan kunnen alle espressobars wel sluiten want er valt niet tegen te concureren.
Dat lijkt me een geweldig plan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
misschien moeten we met ons "koffie-vrienden-club" een Starbucks filiaal openen in NL....?![]()
tja...de smaak is gewoon niet te vergelijken....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waaraan kun je het verschil zien of hoe te herkenen dan ????
Nee door de Taurine.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef eer-ik het volgende:
hallo koffieleuten
Kunnen jullie allemaal niet slapen door al die cafeine?
ik heb altijd wel goede ideeen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een geweldig plan.![]()
Ik zie er een goudmijntje in.![]()
Ik had geloof ik de echte, ik weet niet meer hoe dat ook heet, was wel erg lekker en sterk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...de smaak is gewoon niet te vergelijken.......lekker sterk en toch zach en romiger....
![]()
![]()
jaja..we zijn nu WEL compleet!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef eer-ik het volgende:
hallo koffieleuten
Kunnen jullie allemaal niet slapen door al die cafeine?
Alleen als wij er alleen maar komen kan het wel uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
misschien moeten we met ons "koffie-vrienden-club" een Starbucks filiaal openen in NL....?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |