CW.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:26 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Ik ben zo blij dat ik op tijd kon muten.
Flikker op !quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dit toch wel weer lief van Brian![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:23 schreef PirE het volgende:
Sylvia heeft hem nu al door. En daarom moet Syl blijven
Moest verdomme vergaderen en heb het feest gemist ... val met m'n neus in de after party geloof ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou ik viel in op het verkeerde moment denk ik..........getverrrrrrrrrrrr.....................![]()
alles kits verder?![]()
Hij moet naar een kliniek, dit vind ik net een stapje te ver voor een realityprogrammaquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind dit ergens heel erg zielig, en iedereen die hem maar zit te voeren, deze gozer is mentaal een WRAK maar op een gevgeven moment moet je jezelf bij je ballen pakken en ertegenaan gaan.
ach man, allemaal eigenbelangquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef agter het volgende:
Brian laat nu toch wel een goede kant zien.
De rest was wel weg.
idd... ondanks dat hij dit gaat gebruiken omzich zelf als held neer te zetten... vind ik dit toch wel zwaar ok dat hij nu bij die gozer blijft...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dit toch wel weer lief van Brian![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |