quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:32 schreef avonne het volgende:
Huub is goed bezig
"zure uitjes, slagroom,.... "
ROFL ..... ik had ook een beetje trek maar wacht nog even.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en de tosti ligt er nog.........![]()
Rat ging er als eerste vandoor toen Japiejo raar begon te doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:24 schreef XiChico het volgende:
Waarom is Brian een rat? Hij verzorgt hem nu wel..
En we blijven toch allemaal kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Het programma glijdt steeds verder af. Het is jammer.
Hij zal er moeten slapen, die komt er echt niet uit voordat de alcohol uit z'n lichaam isquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef beequeen het volgende:
Hoe krijg je die gast ooit dat bad uit?
Klopt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
SNAP DAT DAN
Huub laat hem expres kotsen, jongens !!!
het moet eruit, hoor!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef de_kolonel het volgende:
Huub is me-do-gen-loos!
Het stroomt niet weg, want hij zit op de stop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Arcee het volgende:
Waarom zit die gast in z'n eigen kots?
Goeie fucking vraag...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Arcee het volgende:
Haal jij hem uit bad danquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Arcee het volgende:
Ooit zat er nog een Nicholaas en Stephan in het programma.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Dat dan weer wel, maar toch..... het had ook anders gekund.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef de_kolonel het volgende:
Dit programma is wel baanbrekend, dat moet ik JDM nageven.................
Geworden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef havefun het volgende:
Huub is gewoon een pestertje geworden
Ik heb een aantal dagen geleden een dag non-stop moeten kotsen, en sinds er bij hem alleen water uit komt kan ik er wel tegen hoorquote:
Ik denk toch dat als het hier om een levensbedreigende situatie zou gaan, TIEN allang zou hebben ingegrepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef Sug4r het volgende:
Ze vergeten dat die gast 200 kilo weegt wat denk je dat zijn hart te verduren heeft nu? Ik zou dat niet onderschatten hoor
Hij is op sommige momenten even erg als Natasia, alleen zijn stemgeluid is aangenamer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef havefun het volgende:
Huub is gewoon een pestertje geworden
yepquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Scanman , snap nu eens dat er voor Eric geenstemronde komt! Lees onderstaande....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dankzij Jaap mag Sylvia niet meestemmen idd. Dus Huub is afhankelijk van Eric..... en andersom.
Op de een of andere manier weet mijn teamleidster precies wanneer ze me niet moet inplannen. Het valt altijd samen met dit soort acties in DGKquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...en dat terwijl ik allang naar bed moest!![]()
Ik denk niet dat Tien dit had kunnen inschatten, ik vrees ook voor z'n hartquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk toch dat als het hier om een levensbedreigende situatie zou gaan, TIEN allang zou hebben ingegrepen
Jij bent ECHT hard op weg mijn favoriete user te wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef CartWOman het volgende:
Brian, draag even een gedicht voor! Dan loopt 'ie gegarandeerd leeg.![]()
En weer ben ik het met je eens............quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap: 'Huub is gemeen'
Brian: 'Goed zo' ...
klootviool ...
Helemaal mee eens!quote:Ik vind het schrijnend dat men een psychatrisch patient in die villa hebben gestopt
Echt ronduit asociaal vd programmamakers
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen en dit is een ultiem voorbeeld daarvan
Idd niet spraakmakend maar kotsmakend is die Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
DGK_Readactie had wel gelijk...
Brian op het forum?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap heeft dit zelf over zich afgevraagd .... helemaal top.
binnen 1 week is ie weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |