Zelf ben ik nog nooit met Fox op reis geweest maar ook zij hebben op mij een goede indruk gemaakt op de vakantiebeurs in Utrecht. Het ligt er inderdaad maar net aan naar welk land je gaat. In sommige landen is het gewoon makkelijker als excursies voor je zijn geregeld, in andere landen is het juist leuker om er zelf op uit te trekken. En het blijft iets persoonlijks, de een vind het heerlijk als echt alles geregeld is, de ander wil juist zelf nog dingen ontdekken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:23 schreef Elefes het volgende:
Geen ervaringen met Shoestring, alleen een afhandeling van een boekingsaanvraag die ik dan persoonlijk wel erg informeel vond.. Maar goed, daar kun je natuurlijk verder niets op baseren
Ik ga dit jaar met Foxreizen, ook een beetje zo'n organisatie, alleen met iets grotere groepen en iets meer inbegrepen aan excursies, en ongeveer even duur (verschilt denk ik een beetje per reis, heb zelfs het idee dat het nog iets goedkoper was met Fox omdat daar meer excursies inbegrepen zijn in de prijs).
Orienteer je van te voren heel goed, er zijn een heleboel aanbieders met ongeveer dezelfde reizen, maar op details kan het verschillen, dus het lijkt me de moeite om wat zaken te vergelijken.
Hahaa.... dit wordt een dagtaak om een goede keuze te maken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:40 schreef leonneke het volgende:
[..]
Rudedeltadude, niet om je keuze nog moeilijker te maken maar mocht je je nog verder willen orienteren, hier nog meer van dit soort organisaties:
Baobab, Koning Aap, Sawadee, Summum, Inti reizen
En er zijn er vast nog meer....veel succes bij het kiezen!
Kijk de gidsen eens in en als je dan een reis ziet die je bevalt, vergelijk dan met andere organisaties (qua prijs, wat inbegrepen is, precieze route, etc.). Zo zijn wij er goed uit gekomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Hahaa.... dit wordt een dagtaak om een goede keuze te maken!
Hartstikke bedankt
Vertel eens meer over Fox dan als je wilt? Ben ik wel nieuwsgierig naar, ga twee reizen met ze maken dit jaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef Vogue het volgende:
Als ex-reisleidster van Shoestring (net als Knakker, maar dan in Midden Amerika), kan ik je zeggen dat de kwaliteit van de reisleiding ok is, de hotels prima zijn, en de Shoestring groepen die ik begeleid heb vrij jong waren (in vergelijking met de Fox- en Sawadee groepen die ik gedaan heb).
Maar gezien ik binnenkort ga emigreren en daar weer voor Shoestring ga werken (althans het bedrijf waar ik ga werken is een joint venture van bovengenoemde en het Mexicaanse moederbedrijf), gaat het uiteraard alleen maar nóg beter worden dan dat het al was![]()
Daar heb ik dus een nogal andere mening over.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef Vogue het volgende:
Als ex-reisleidster van Shoestring (net als Knakker, maar dan in Midden Amerika), kan ik je zeggen dat de kwaliteit van de reisleiding ok is, de hotels prima zijn, en de Shoestring groepen die ik begeleid heb vrij jong waren (in vergelijking met de Fox- en Sawadee groepen die ik gedaan heb).
Tnx voor de infoquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef Vogue het volgende:
Fox is een prima organisatie, leuk dat je met ze op reis gaat, welke bestemmingen doe je aan?
Het is helemaal afhankelijk van de bestemming hoe je reis loopt, hoe je groep in elkaar zit, enz.
Zo heb ik voor Fox een paar reizen begeleid in Marokko en in de Filipijnen. Marokko was een vrij oud publiek, ik had 2 meiden van mijn eigen leeftijd in de groep zitten (was toen 26) en de rest was ouder. In de Filipijnen was iedereen ouder, maar het waren allemaal vreselijk leuke groepen met hele relaxte mensen. In Midden Amerika is het publiek vaak wat gemeleerder, daar zit alles vaak een beetje door elkaar qua leeftijd.
Ja dat herinner ik me, volgens mij had je me daar wat over verteld in Brussel, was dat niet je reis naar Cuba? Wat was er slecht aan, de hotels / het programma of de tourleader? Als het de tourleader was, hou er dan wel rekening mee dat deze vaak voor een bepaalde reis wordt ingehuurd en na een Shoestring-reis net zo goed een Djoser-reis kan gaan begeleiden. Desalniettemin is het wel heel vervelend, je hebt toch wel een klacht gestuurd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een nogal andere mening over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |