stel dat Nicolaas, Stephan, Angeliquie, Bart, Ilona etc. hier bij hadden gezetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
OH MY GOD!![]()
Ik dacht dat het niveau niet langer kon in dat huis!
IK heb me vergist!!!!![]()
![]()
Het IS gewoon zielig...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:49 schreef BVO het volgende:
Te genant dit. Ik vind het ergens nog zielig ook.
JA!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:50 schreef CarOnline het volgende:
Oh hij wil naar de wc! Waar huub zn trui ligt?![]()
Beter je streams uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:50 schreef Miraaa het volgende:
Ik zet alvast mijn zonnebril op want ik wil dit geloof ik niet zien..........Jaap bloot in bad![]()
Eigenlijk wel...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef Villalux het volgende:
DGK REDACTIE MOET ZICH SCHAMEN
Misschien wel schijten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
gaat ie nu over de trui van huub pissen?
Gaat vanavond nog gebeurenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef RSie het volgende:
die zit morgen weer jankend boven het toetsenbord!!
Het is dat japie zijn imuniteit heeft...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef CarOnline het volgende:
Huub denkt dat Erik hem er wel in laat... ik weet het niet hoor
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef Cyan het volgende:
Welke streams doen het in godsnaam?!
Ze is écht leuk!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha humor!! Syl
DGK zelf hapert bij mij qua beeld, maar tis wel te volgen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef Cyan het volgende:
Oh please !!! Your welkomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef Cyan het volgende:
Thank u very muts!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
nowlive.eu doen het vandaag ook goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DGK zelf hapert bij mij qua beeld, maar tis wel te volgen...
Ik denk dat zodra Eric een pact met Amanda kan sluiten dat dit inderdaad exit voor Huub is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia heeft zo haar twijfels, of Eric Huub erin houdt.
"Hou er alsjeblieft rekening mee"
Hij bedoeld Stijn denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio:Ik wil Einstein slaan
Hij bedoelt het cryptisch...
Ik ben naar Huub en Sylvia aan het luisteren (Sylvia maakt zich zorgen om Huub's positie - en passant is wel volkomen duidelijk dat Huub niet hoeft te vrezen voor Sylvia's loyaliteit).quote:
Hij kan geeneens naar het toilet, die komt nooit in het badquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef Prospera het volgende:
Waarom moet hij in bad??? Dat is gevaarllijk met uitglijden enzo![]()
Hoorde je hem ook: Natas loopt voorbij en Syl zegt extra luid plots: Ja Huub!, dat vind ik niet leuk wat je doet! "quote:
Het is donderdag toch al ??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:54 schreef n1ek het volgende:
Waarom vragen ze al stemrondes aan meer dan een week van te voren. Alles komt dan in brieven
Inderdaad haal hem daar weg en zend er geen seconde van uit op tvquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:54 schreef Dogga het volgende:
Arme jaap..dit programma wordt ze dood man..
Hij wil einstjein slaaaaan... murmel blablah ik bedoeeel het kripties...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben naar Huub en Sylvia aan het luisteren (Sylvia maakt zich zorgen om Huub's positie - en passant is wel volkomen duidelijk dat Huub niet hoeft te vrezen voor Sylvia's loyaliteit).
Wat zei jAAP dan?
Jammer genoeg heb ik hetzelfde gevoel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat Huub serieus de lul is
Dat denk ik ook. Is die trouwens in-play op Betfairquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
het is of jaap in het bad, of het waterquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef havefun het volgende:
Dat bad overstroomd compleet man als hij erin gaat zitten !
Voor zijn eigen bestwilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die man moet echt afgevoerd worden in een dwangbuis
Die uitspraak over dat zijn gevoel over Eric goed is, en dat ze samen zovaak tot 4 uur `s nachts wakker geweest zijn, was wel naief.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |