Ook een eiken vloer gekocht?quote:
Nee, vriend van me heeft die puzzel, die had m ooit voor zn verjaardag gekregen volgens mijquote:
Het duurt inderdaad wel effies jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:57 schreef pirke het volgende:
[..]
Nee, vriend van me heeft die puzzel, die had m ooit voor zn verjaardag gekregen volgens mijHet kost je een half uurtje, daarna zit hij weer in elkaar
Mja, we wilden eens berekenen wat we per maand kwijt zijn aan eten ed. en wat daarvan onnodig is, vandaar dat we ze bewaard hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
dat is niet belastingaftrekbaar hoor die bonnetjesik pleur ze meteen weg
slim! maar ik begin daar niet eens aan, dan schrik ik teveelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja, we wilden eens berekenen wat we per maand kwijt zijn aan eten ed. en wat daarvan onnodig is, vandaar dat we ze bewaard hebben
checkerdecheckquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef Ynske het volgende:
Ikke gaat ook meedoen
maareh is t nie thandig om gewoon ff t onderwerp vet te maken met posten
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:49 schreef pirke het volgende:
Ik zie 2x pizza, varia vla, toetje met room en chocola, lekker
Plus je gironummer met pasnummer, pas maar op!
Sssst niet hierquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:28 schreef pirke het volgende:
Chanty, wat kan jij sexy buikdansen zeg! (lekker offtopic maar dat maakt me niet uit)
Ik moet meteen aan de lente denkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:39 schreef KD-fotografie het volgende:
Niet zo mooi als die van mijn voorgangers maar ach, beter iets dan niets.
een sleutelhanger die ik bij kinderkleding voor mijn dochtertje heb gehad.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Nou ik zou toch graag zo'n show in het echt willen zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sssst niet hierEn ik ben een beginner dus dat sexy valt nog wel mee
Ik zie kansen voor een FOT meetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:06 schreef pirke het volgende:
[..]
Nou ik zou toch graag zo'n show in het echt willen zien
Psssssssst idee voor onderwerp voor de volgende dag "Chanty in haar bloten buikh"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Chanty het volgende:
Kansloos heren, zelfs mijn vriend heeft nog geen voorstelling gehadDus reken je kansen maar uit voor op een FOT meet
![]()
En nu weer ontopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |