voor archiefjes hebben we het domino topicquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmzz, de uitdaging is een beetje aan het verzanden in 'knal hier je archiefjes maar neer'.
Ik heb er geen behoefte aan om er een hele set spelregels aan te hangen, maar de gedachte achter een uitdaging is dat je een onderwerp krijgt en dan foto's gaat maken. Ander is het niet uitdagend he.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmzz, de uitdaging is een beetje aan het verzanden in 'knal hier je archiefjes maar neer'.
Ik heb er geen behoefte aan om er een hele set spelregels aan te hangen, maar de gedachte achter een uitdaging is dat je een onderwerp krijgt en dan foto's gaat maken. Ander is het niet uitdagend he.
Wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Meteen een nieuwe opdrachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:21 schreef pirke het volgende:
Jammer dat het zo'n korte DOF is Marjo, vooral bij die laatste.
Ik had alleen DOF gevetmaaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
korte dof....pfffffff, hou het ff laagdrempelig wil je
DAT is jouw inzicht..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef pirke het volgende:
[..]
Elke foto heeft DOF... wees eens wat specifieker
Toffefoto Prup...quote:
Lijkt wel of je te lui was om naar het toilet te gaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
Jim Beam !!!
De ondergrond is schuinaflopend![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lijkt wel of je te lui was om naar het toilet te gaan
Da's toch hetzelfde als Jim Bean?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
dan had ik wel een glas Heineken neergezet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |