Tiet veur een ekkèdemie!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef CarOnline het volgende:
Godfather Jaap, wat een idioot!
Jaa, vreselijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat lachje!
Nee, Jaap is lekker om de trui van Huub in de wc te gooien!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Huub is wel gemeen op zich.
Dit kan toch geen toneelspel zijn hij heeft het zelfs over het neuken van Sylviaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Yippie, ik heb mijn account weer aan de praat gekregen!!! Ik volg die dierentuin daar nu al weeeeken, en dit slaat wel... alles, toch?
Maar het kan niet, het klopt niet, hij heeft dan voor zijn doen wel een nuchtere maag, maar op een massa van 200 kg kan een mens toch niet zo snel zo lam worden. De hele dag janken om zijn gezondheid en nou dit weer.. te labiel voor woorden, of uit de plaatselijke toneelvereniging geplukt.
Mee eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef BBW het volgende:
Ahh, volgens mij faked hij hem echt, anders had hij die fles al op zn mond gezet.
Same herequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:26 schreef agter het volgende:
[..]
idem here...
pakje op. nieuw pakje geopend.
en ik zou weinig roken vandaag.
een hele fles goldstrike dat is 50%quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij kan ook aan het "testen" zijn !
Geen van de stereotiepes is een compliment voor de soort......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:25 schreef cindy10 het volgende:
ik vind het echt een belediging voor de dikke medemensen,dit is niet echt een reclame om trots op te zijn.
het lalt en bralt,heeft een bult van ellende op zn rug,doet niet anders als zn leed delen,en gaat nu echt stierlijk vervelend worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |