Dankje BQquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bongetje wb, en ik hoop het zooooooo, wat een eikel![]()
![]()
![]()
Eric zou hem er niet uit stemmen zei diequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
en hebben we al uitgevogeld hoe Huub z'n ass gaat saven?
Ik zie de dingen gewoon in de juiste perceptie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
Jij wilt mensen hier toch niet van subjectiviteit beschuldigen hè?![]()
Zekers, maar af en toe kan best, met mate. Het is wel een student van 24, dus om jezelf dan álle plezier te ontzeggen... We zullen zien hoe verstandig hij is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij weet het leuk te vertellen maar ik weet niet beter dat wat dan ook van alcohol not done is als je wilt afvallen
nee door amandaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
ontslag voor huub aangevraagd door eric
Zei Syl dat? Wat een slet!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds eind 2005 mag de automobilist op een deel van de A10 rond Amsterdam nog maar tachtig rijden. Volgens de Amsterdamse wethouder Marijke Vos is dat een groot succes. Zij wil dat een veel groter deel van de ring tot 80-kilometer zone wordt verklaard
Door Amanda hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
Echt ~????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
Misschien door diezelfde ass aan Eric aan te bieden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
en hebben we al uitgevogeld hoe Huub z'n ass gaat saven?
Zo vliegen die kilo's er wel afquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Billie klapt ze er wel in zeg.
Waaaaaaaaaaaaaaat, ik mis iets dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
Hij kan veel hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef CarOnline het volgende:
Jaap heeft in 3 minuten een flesje bier en een long drink glas drank naar binnen gegoten
Miss speelt die het mee. En zegt die op het laatst huub BLIJFT!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
nee door amanda
maar eric werd geknuffeld door natasia, dus die heeft er ook mee te maken
Ik schrok ervan. Pfffquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
aangevraagd door AMANDAquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaat, ik mis iets dus
Maakt nogal verschil.... schrok me een hoedjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
herstel door amanda
Die is gecanceld, nu heeft Amanda voor Huub een ontslagronde aangevraagd, bij meerdere aanvragen moet er gestemd worden voor wie er een ontslagronde moet komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef agter het volgende:
hohoho,
Ik dacht dat er maar 1 stemming per keer aangevraagd mag worden.
en de eerste heeft Huub aangevraagd voor Nataaaas.
Nee Amandel heeft m aangevraagdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie heeft die fucking stemming nou aangevraagd voor huub?
Want ik zag het amandraak net doen...
Heeft eric het ook gedaan?!
Ja, nou dat zullen we dan nog wel zien!quote:
?????????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
Denk toch na, man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
herstel door amanda
Ja maar Huub heeft eerder gezegd dat hij Eric eruit zal stemmen... Als Eric dit hooort waarom zou hij Huub dan nog dekken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Eric zou hem er niet uit stemmen zei die
Zal hij wel moeten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef diego08 het volgende:
hij wil huub pesten:S
Ja daar zat ik ook aan te denken. Laten we t hopenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Ashrak het volgende:
Ik zou het zo leuk vinden als Huub op nr 1 komt te staan in de pop poll en dat hij dan ook immuniteit verdient. Of dat ze uit de 2 minst populaire bewoners moeten kiezen ....
NEEE Door die troela Amandel !!!quote:
Het is vossebont en we gaan ze snel niet meer zien want zelfs via Hyves is iedereen opgeroepen om Tien te mailen dat ze geen bont moeten gebruiken in het programmaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
Gelden die Nertsjes ook qua stemmen ? Kutgriet ...![]()
Maar dat knuffelen staat toch los van het stemming aanvragen!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef Pavement het volgende:
HERSTEL DOOR AMANDA !!!!!!!!! sorry voorbarige conclusie eric deed wel mee, knuffelde natasia
Daar moet dan een hijskraan bijkomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nou dat zullen we dan nog wel zien!
Die leg je niet makkelijk even op bed als ie teveel gezopen heeft
Ze mogen net zoveel aanvragen en intrekken als ze willen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, is er niet al een ontslagronde voor Natasia aangevraagd, dus die voor Huub kan helemaal niet.
Hij zou Eric er pas uit stemmen als Brian en Natasia weg zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja maar Huub heeft eerder gezegd dat hij Eric eruit zal stemmen... Als Eric dit hooort waarom zou hij Huub dan nog dekken?
Hoe wordt de volgorde van stemmen bepaald? Degene die het eerst belt? Amanda heeft net voor Huub stemming aangevraagd terwijl er voor Eric nog niks gedaan is. Dan is ie het haasje.
Is het topic zwaai hier Huub uit al weer geopend?
Ja, vind je het gek, Huub eruit duhhhhhhhhhhh.quote:
Dus tegelijk kan wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze mogen net zoveel aanvragen en intrekken als ze willen...
Klopt ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Die stemming van huub tegen Nasty is NIET gecancelled toch?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:57 schreef agter het volgende:
Door al dat gezuip krijg ik ook dorst.
Ik ga nog een biertje pakken.
Ik vind m n beetje viezigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Jaap eng nu.
Dan moet er voor de stemming zelf besloten worden over welk ontslag er gestemd gaat worden.quote:
Een trui van Huubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat gooit Jaap in de plee!?
niet zo dramatisch doen ajbquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Huub weg = Syl weg = kijkers weg = DGK weg
wie , wie vertel , ik keek niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:58 schreef BBW het volgende:
wat stopt hij nou in de wc?
Dat is echt niet best..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:58 schreef Clank het volgende:
Amanda: Iedereen gaat mee
Erik: Heb je het al aangevraagd?
Amanda:Ja
Hahaha! Dat ie dat dan uitgerekend tegen Syl zegtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:57 schreef Lynn-Live het volgende:
Volgens mij is Jaap nu al dronken, hij wil Huub jaloers maken hoorde ik hem zeggen tegen Sylvia. Daar trapt Syl toch niet in....
Wat betekend dat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:57 schreef FSR het volgende:
toen Huub de telefoon oppakte en weg liep, zei hij nou" I need a fucking lawer" ?
Iemand dat gehoord ?
o jee, o jee arme huub. nou die moet extra aardig doen en oppassen met alcoholquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:58 schreef Clank het volgende:
Amanda: Iedereen gaat mee
Erik: Heb je het al aangevraagd?
Amanda:Ja
Trui van Huubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
wie , wie vertel , ik keek niet.
.quote:
Ik denk ook dat Eric toch niet te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Eric vraagt aan amandel of ze hem heeft aangevragd...(stemming Huub) en ze reageerde opgewonden, jaaaa.
Eric is dus ook vuil bezig. Ben bang dat we huubje kwijt zijn
die uitslag kwam morgen melde de redactie hier. En ik verwacht daar niet veel vanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef GothaP het volgende:
Huub is nu naar achter om de uitslag te krijgen van zijn bloedtest?
Eens even afwachten wat dat gaat worden. Anders kan het nog een heel interessante avond worden.
En heeft Eric nou echt een ontslagronde aangevraagd voor Huub? Als dat zo is, is het echt een valse tering nicht.
Trui van Huub, in WC gestopt door Jaapquote:
AU !!quote:
die wil ik wel aan gaan kom je uit mijn buurt amsterdam...laat me email..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik durf 1000 euri in te zetten dat eric huub er a.s.a.p. uitstemt !!
Ik ken dat soort smerige-valse-nichten (ik mag dit zeggen) en het is
me al helemaal duidelijk dat eric huub 'niet moet'
Stel dat er alleen een stemming voor Huub is aangevraagd. Dan stemt Eric hem wel weg.... Dus iemand moet het voor Eric aanvragen. Huub heeft al voor Natasia een onslag aangevraagd? Mag je meerdere onslagen aanvragen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt ...
Huub heeft aangegeven dat hij de ontslagronde voor Natasia niet heeft ingetrokken.
Huub heeft ook eerder op de avond tegen Eric gezegd dat hij in de woonkamer een spel heeft gespeeld en net heeft gedaan of hij ook Eric eruit wilde stemmen.
We hebben dan ook nog het pact tussen HES.
Nu gaan we de komende dagen zien wat er van overblijft.
Wat?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trui van Huub, in WC gestopt door Jaap
het is niet dat-ie hem niet moet, het is eeigen belang en daarnaast was het vanaf het begin al duidelijk da eric met alle winden mee waait, een echte relnicht was-ie niet en een diva ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik durf 1000 euri in te zetten dat eric huub er a.s.a.p. uitstemt !!
Ik ken dat soort smerige-valse-nichten (ik mag dit zeggen) en het is
me al helemaal duidelijk dat eric huub 'niet moet'
Heeft Huub een roze trui? Lijkt me eerder iets van Eric....dat rozequote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trui van Huub, in WC gestopt door Jaap
En dat al na een kwartiertje drank.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
Wat een randdebiel die jaap
Pleurt vanalles in de wc
Trek ook het boetekleed aan !! Slaan mag...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef agter het volgende:
Ik bied aan iedereen hier mijn excusses aan over het feit dat ik dacht dat Jaap een strategische denker was.
Sorry sorry sorry.
Zal het nooit meer doen.
![]()
Nee, meer uit de buurt van Rotterdamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef Villalux het volgende:
[..]
die wil ik wel aan gaan kom je uit mijn buurt amsterdam...laat me email..
Relax, die enge man is alleen maar op de streamsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef Markeerstift het volgende:
Die Jaap moet van Sylvia afblijven. Kheb er altijd een hekel aan als iemand die groter en/of breder is me zo vastpakt met zn zweetlijf en dan zo boven me loopt te hijgen
Ja heel irritantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
Jammer dat ik de bewoners niet zo goed versta door de muziek.
Eric stond erbij en moest ook lachen.. lijkt me niet dat het zijn trui is..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Heeft Huub een roze trui? Lijkt me eerder iets van Eric....dat roze![]()
Ik mag het hopen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:03 schreef CartWOman het volgende:
Nog ff en hij valt neer.
Ik hoop het niet!quote:Wordt zo vast ingegrepen.
En dat al naar een kwartiertje drinken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Jezus....![]()
Word hier een beetje bang van.
HUUB goes out with a BANG. Gewoon die dikke nog even 2 weken vetmestenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi Huub aanpakken die debiel...
Wrede vrouw.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik mag het hopen!
[..]
Ik hoop het niet!
Ik vind die actie an sich al te triest voor woorden..... het wordt steeds minder Dynasty en steeds meer "Married with children"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:06 schreef endr0me het volgende:
Het zit me niet lekkker met Eric.. dat hij ook moest lachen om Huub zn trui...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef pullup het volgende:
Amandel wijst hem er op dat hij niks mag gooien![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind die actie an sich al te triest voor woorden..... het wordt steeds minder Dynasty en steeds meer "Married with children"
Oh dit gaat in huilen uitlopen !!quote:
zelfde heb ik hier trouwensquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef Bait00 het volgende:
die kerel is echt maf:S dan weer boos dan weer lachen...
Komt (voor mij) op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het is niet dat-ie hem niet moet, het is eeigen belang
100% zekerquote:
Verkapte doodsverwensing?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:07 schreef CartWOman het volgende:
Ik geef Jaap niet lang meer, one way or the other.
het is pacht hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Brian is een pact-breker, Brian is een pact-breker.
Ach ja alles voor de kijkcijfers zo lijkt hetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:08 schreef n1ek het volgende:
wat ik net al zei: het is een freakshow geworden. Kijk naar de oude garde, Stephan, Nicolaas. Oke even leuke tv maar van een beetje beschaving houd ik wel.
Precies, ik heb er geen medelijden mee. Misschien een goede tactiek van Jaap. Zoveel vreten dat hij niet meer door de deur naar buiten kan. Dan krijg je hem nooit wegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hij heeft die 200 kilo vet aan zichzelf te wijten, met al zijn gezuip en gevreet.
Geen medelijden met zulke gasten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:11 schreef Villalux het volgende:
ik zou net naar bed gaan............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |