Je speelt ook klotequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:56 schreef Stefan740 het volgende:
Begin plezier in bf2 wat te verliezen![]()
Ging er lekker. Hele team werkte samen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:34 schreef 3lmo het volgende:
Nou dat was wel even mooi, moet nu naar bed.
Neem dan voor mij een koffiebroodje meequote:Op woensdag 28 februari 2007 05:15 schreef Silver_Shark het volgende:
Goede morgen !!!
lekker straks naar de bakkerij
zie jullie om 14:00
Je hebt geen multiPC modem zo te zien? Is dat uberhaupt mogelijk? Zo ja dan direct doen. Ik heb dat zelf ook gedaan (ben van UPC naar Planet gegaan, laat papa het maar niet horenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef preetn_BE het volgende:
Ik zit met een probleempie Ik heb nu een router en ik kan de bof server niet joinen met de router als ik een andere server kies gaat et echter wel. Ook zie ik dat onze server een zeer hoge ping heeft iet van 500. Als ik mijn adsl modem gebruiker sonder router kan ik wel joinen maar dat zit ik met het probleem als ik speel dat de anderen zagen dat ze op het internet willen. :s weet iemand iets?
welke beamer ga je je halen Puni?quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:27 schreef staticdata het volgende:, gisteren speelde ik echt bagger
, maar postman was zeker niet onsterfelijk. toen ben ik uit goede wil maar het verliezende team gejoined en zaten jorrit en ik bij elkaar
![]()
stefan je bent gewoon een kutnoob(.nl)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:41 schreef dekkered het volgende:
De Epson zit in de planning, in maart moet ik hem kunnen halenquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
goede bijdrage op deze ochten
![]()
wanneer ga jij die epson halen?
kan nog kijken of ik wat voor je kan regelen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
goede bijdrage op deze ochten
![]()
wanneer ga jij die epson halen?
kan nog kijken of ik wat voor je kan regelen
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja daarom snap ik het niet zo, heb net al gereboot.. vage shit.. tijden van de posts kloppen ook inene niet meer...
Maar goed, het waren dus 2 leden van Team R.A.T. Wel leuk, ze waren er bij de eerste keer ook bij. Met Bogy (Edwin) heb ik nog uitvoerig zitten mailen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:52 schreef BattleLies het volgende:
raar dat je niet kan reageren op bof! is het al opgeslost nu??
He Frank dat hadden we niet afgesproken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |