Niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
[..]
jaap mag niet stemmen, dus dat hoeft niet
Kijk even op zijn profielquote:
Precies. Ja over een maand? daar heeft Huub die nu in gevaar is niets aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Xenia het volgende:
En wat bedoelde hij eigenlijk met "Huub ik wil jouw backup zijn". Had meneer de grote schaker zich niet gerealiseerd dat hij niet mee mag stemmen? Of mag hij dat wel?
ja door brianquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Dogga het volgende:
is jaapie omgekocht?
tuurlijk niet, daar is ie te scheiterig voor, maar wacht maar af dit komt wel uit!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft japie zijn 100 cp al gemeld?
Ja 100 CP en beloftes om hem te helpen met sportquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Dogga het volgende:
is jaapie omgekocht?
Ik heb er geen probleem mee hoor, maar als mensen in dit subforum mensen niet mogen, worden die beoordeeld op uiterlijke kenmerken (aap, trol, varken).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n een probleem met het gewicht van Jaap...
No please, gaat ie weer janken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef toneelhaak1 het volgende:
![]()
Ik wil Japio vanavond wel eens dronken zien..... want DRONKEN mannen en kleine kinderen spreken de waarheid
rat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee hoor, maar als mensen in dat subforum mensen niet mogen, worden die beoordeeld op uiterlijke kenmerken (aap, trol, varken).
Helemaal mee eens, maar je weet niet hoe het gaat lopen he.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik denk dat eric en huub blijven. voor eric en huub is het allebei ongunstig als de ander verdwijnt, want daarmee zou de HES drie-eenheid zwakker worden
zou zo maar kunnen, misschien wippie met Amandelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Dogga het volgende:
is jaapie omgekocht?
waarom?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
Calling earth !!! Dit is een ZET !!!!!!! Van in menig oordeel een uitgekoste Jaapie... OPLETTEN !
Gaat leuk worden
![]()
Hij begon er anders over. Heb hem alleen over zijn gewicht gehoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Lekker makkelijk of niet...
Helemaal mee eens, Jaap's eerste indruk was de beste van alle bewoners tot nu toe! Maar een eerste indruk zegt dus helemaal niks. Hij komt nu op mij over als een arrogante zeikzak met een wereldvreemd stemmetje die echt gigantsisch met zichzelf bezig is. Ook echt een regel riddertje volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar ik mag die gozer niet!!![]()
Onbehouwen. Let maar op!! Gooit met dingen, vloekt als hij iets morst. (o o o wat erug, ja, want dan moet tie dweilen)
Zoals hij die stemming al wilde beginnen!! Desnoods zonder Huub en Eric. Waar haalt die gozer het vandaan.![]()
Duidelijk het programma nooit gevolgd!!
Hij heeft het ook verdacht veel over zichzelf. Concurrentie voor Nasty?![]()
![]()
![]()
wat dat betreft heeftie dan weer wel een goede zet gedaan, BAN zal hem daar op aanvallen als ze een discussie niet kunnen winnen, z'n labiele zieltje zal dat denk ik niet aankunnenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
In de kelder van het gesticht was nog plaats, naast de naakt aan de ketting liggende, schuimbekkende Cora. Liefde op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
edit: Hij heeft haar leren kennen op zijn slaapplaats, waar hij tussen de audities door sliep.
huub verzint altijd wat ie zegt. bij alles wat huub zegt over tactische zaken of het spel kijkt hij weg, schuin omhoog. dan is ie aan het bedenken wat ie zal zeggen. moet ie niet zo vaak doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef obezzi het volgende:
die huub verzint ook alles bij elkaar geloof de helft niet van wat ie zegt
Domme rotterdammerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee hoor, maar als mensen in dit subforum mensen niet mogen, worden die beoordeeld op uiterlijke kenmerken (aap, trol, varken).
Nou, Brian heeft hem 100 CP belooft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Dogga het volgende:
is jaapie omgekocht?
Ja en toen hebben ze contact gehouden via internet. Door DGK heeft hij haar pas goed leren kennen, omdat zij in de buurt van de studio's wonen en Jaab dus bij haar is blijven logeren ofzoiets toen hij al die testen moest doen om te kijken of hij "groen licht" zou krijgen! Hij woont namelijk zelf ergens op de grens van Zeeland en zuid-Holland.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft zijn vriendin leren kennen bij de DGK audities.
Vandaar dat Cora geen bezwaar heeft op tv te komen, natuurlijk.
Ja hoor allemaal lelijke wijven die het aanzien niet waard zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde Fokster hier dus![]()
![]()
Die jaap is lekker makkelijk. Zich helemaal de barsten vreten en de maatschappij op laten draaien voor de gezondheidskosten. Komt bij dat 'ie nu een beetje zielig loopt te doen in de kooi omdat 'ie zelf te lui is om een paar hardloopschoenen te kopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Raar hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee hoor, maar als mensen in dit subforum mensen niet mogen, worden die beoordeeld op uiterlijke kenmerken (aap, trol, varken).
Inderdaad. Onze 'intelligente HBO'er en meester schaker' had dat toch best belangrijke feitje gewoon 'over het hoofd gezien'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Precies. Ja over een maand? daar heeft Huub die nu in gevaar is niets aan.
En dan kan meneer jaap wel weer weg.![]()
Ik denk dat dit best slim is van Jaap.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Xenia het volgende:
En wat bedoelde hij eigenlijk met "Huub ik wil jouw backup zijn". Had meneer de grote schaker zich niet gerealiseerd dat hij niet mee mag stemmen? Of mag hij dat wel?
denk niet dat deze actie vertrouwen geeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Even tussendoor, wat nou als Jaap wéét dat Eric en Huub elkaar backen, dus hij Sylvia heeft gekozen met de wetenschap dat het geen gevolgen heeft, dan heeft hij WEL de 100 CP van Brain, en hij kan later mooi vertellen hoe vuil die heeft gespeeld...
Of heb ik iets gemist, en is mijn theorie achterhaald?
Yepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef the_undertaker het volgende:
Mag die lange bolle voor de volgende keer nu weer iemand immuniteit geven
Misschien onderschat ik hem vreselijk hoor, maar ik heb totáááál niet het idee dat Jaap (zo ver) denkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:53 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat dit best slim is van Jaap.
Hij begrijpt donders goed dat Huub sterker staat dan Eric. Dus door deze keus te maken hoopt Jaap dat Eric eruit gaat. Dan heeft Huub (en Syl) er veel baat bij om Jaap in hun kamp te krijgen.
Automatisch is Huub dan de backup van Jaap.
Jaap hoopt hiermee dat hij er over 2 weken niet uitgestemd wordt.!
Momenteel heeft iedereen eerder moeite met zijn intelligentiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
hij heeft nu nieuwe enemies, huub en ze mattiesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef raggende_annie het volgende:
ik zeg maar één ding over japio's gedachtengang tijdens en na zijn kennismakingsgesprekjes
keep your friends close but your enemies closer
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Even tussendoor, wat nou als Jaap wéét dat Eric en Huub elkaar backen, dus hij Sylvia heeft gekozen met de wetenschap dat het geen gevolgen heeft, dan heeft hij WEL de 100 CP van Brain, en hij kan later mooi vertellen hoe vuil die heeft gespeeld...
Probleem is dat hij dat niet zeker kan weten. Wij ook niet, ook al hebben ze het gezegd. Ik weet niet of Eric Huub wel dekt, en andersom weet ik 't eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Als het een echte schaker was geweest had hij ook wel gezien dat Huub Eric er gewoon niet uitstemt. Ookal heeft hij dit gezegd tijdens het nep-interview van gisteravond.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:53 schreef agter het volgende:
[..]
Hij begrijpt donders goed dat Huub sterker staat dan Eric. Dus door deze keus te maken hoopt Jaap dat Eric eruit gaat. Dan heeft Huub (en Syl) er veel baat bij om Jaap in hun kamp te krijgen.
Jaap hoopt hiermee dat hij er over 2 weken niet uitgestemd wordt.
Maw: Hij wil bij het sterkste kamp (Huub Syl) horen. Maar wil zijn huid duur verkopen.
Dit is zijn enige kans. Deze keus was zijn enige optie.
Ik vind dit echt een schaker!
Hier op het forum heb ik het over...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij begon er anders over. Heb hem alleen over zijn gewicht gehoord.
Hij begon overigens ook met overmatig veel eten
Als Amanda er beter van wordt, zal ze dat zeker doen ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen, misschien wippie met Amandel![]()
Toen Huub eruit was was er al geen flikker aan!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik denk dat eric en huub blijven. voor eric en huub is het allebei ongunstig als de ander verdwijnt, want daarmee zou de HES drie-eenheid zwakker worden
ja hij heeft nu wel carte blanche. dan wel doen samen met eric.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef schizolientje het volgende:
Laat Jaap maar lekker in dat groepje, ik hoop nu dat de rest hem gaat negeren en dat Huub hem binnen een week huilend uit de kooi krijgt. Als de vrienden van Jaap het wel volgden ( de reden waarom hij zich op gaf) zitten ook zij nu verbijsterd te kijken.
Het is wel een afspiegeling van de maatschappij nu, leugens, omkopen ( ik ben benieuwd of hij de cp's van Brian nog krijgt) . En als je maar een grote bek heb kom je er wel, brutale mensen enz....
Ik heb het gehad met deze poppenkast
nu je het zegt,..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
huub verzint altijd wat ie zegt. bij alles wat huub zegt over tactische zaken of het spel kijkt hij weg, schuin omhoog. dan is ie aan het bedenken wat ie zal zeggen. moet ie niet zo vaak doen.
Toch zou hij het dan ergens wel slim hebben gedaan, dan heeft hij het vertrouwen van die achterlijke brain, maar kan hij ondertussen gewoon aan Huubs kant staan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Probleem is dat hij dat niet zeker kan weten. Wij ook niet, ook al hebben ze het gezegd. Ik weet niet of Eric Huub wel dekt, en andersom weet ik 't eigenlijk ook niet.
ik denk dat jaap inderdaad vergeten was dat hij niet mag stemmen. ik denk dat hij zich wilde inlikken bij huub door hem erdoor te slepen door hem te backen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:53 schreef agter het volgende:
[En wat bedoelde hij eigenlijk met "Huub ik wil jouw backup zijn". Had meneer de grote schaker zich niet gerealiseerd dat hij niet mee mag stemmen? Of mag hij dat wel?]
Jaap hoopt hiermee dat hij er over 2 weken niet uitgestemd wordt.
Maw: Hij wil bij het sterkste kamp (Huub Syl) horen. Maar wil zijn huid duur verkopen.
Dit is zijn enige kans. Deze keus was zijn enige optie.
Ik vind dit echt een schaker!
Denk erover na: Het is toch een heel slimme zet van hem...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien onderschat ik hem vreselijk hoor, maar ik heb totáááál niet het idee dat Jaap (zo ver) denkt.
Hebben we weer iets nieuws om over te zeikenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Toen Huub eruit was was er al geen flikker aan!
Dan is DGK zeker gedoemd snel te eindigen!![]()
Deze Rotterdam is dan een geisoleerd geval...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er niets anders van maken
Ik kom er gelukkig nooitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef FSR het volgende:
[..]
Deze Rotterdam is dan een geisoleerd geval...![]()
![]()
Volgens mij bedoelde hij hier mee te zeggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Xenia het volgende:
Ziektes wens ik hem zeker niet toe.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hier op het forum heb ik het over...
Ik lees niets anders dan gewicht gerelateerde scheldpartijen en ziektes die jaap wel niet mag krijgen...
Je mag best wel eens iemand uitschelden, maar dit gaat even net wat te ver imo...
Heel leuk hoor al die nieuwe mensen hier op het forum, maar laat dan wel al dat gescheld achter op het forum van de DGK site...
Nee ik ook niet jaap denkt er alleen maar aan om zijn reet weer normaal te kunnen keren in de keuken, om zich vervolgens weer vol te kunnen vreten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien onderschat ik hem vreselijk hoor, maar ik heb totáááál niet het idee dat Jaap (zo ver) denkt.
Gewoon persoonlijke afkeurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Word steeds gekker daar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Het zal ook wel aan mij liggen, maar ik was absoluut niet bij dit stelletje blijven zitten.
Ik snap ook niet dat ze nu met z'n allen zo kunnen lachen. Bij mij was het nu oorlog geweest. Misschien dat ik daarom niet in het programma zit.
Nee hoor, De COSsen liepen de dagen toen Huub eruit was heeeeeeeeeeeel langzaam.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hebben we weer iets nieuws om over te zeiken![]()
echt waar!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef waxmask het volgende:
Jaap was hoer in het vorig leven, en heeft de endstratapes op gegeten, heb ik uit zeer betrouwbare bron.
maar dan heeft Huub hem niet meer nodig daar jaap zelf dan weg gestemd kan worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij hier mee te zeggen
Zorg zelf maar dat je blijft en dat ie dan zijn backup wil zijn. Slim. Kan Huub laten zien wat ie waard is.
Brian is al helemaal ingepakt en denkt nu aan zijn lange termijn. Hij kan Natasia laten vallen.En denkt Jaap als lange termijn backup te hebben. Iets wat Jaap Huub net heeft toegezegd.
Hij kan zijn back-up niet zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Denk erover na: Het is toch een heel slimme zet van hem...
Zoals het spel nu gaat (wat morgen komt kun je niet weten), is dit de meest slimme optie voor hem...met de beste resultaten.
Hij wil langer dan 2 weken in de kooi zitten.
Hij wil Huub als backup. Hij zorgt er nu dus voor dat Huub HEM nodig heeft.
jij bent ook lekker snugger .... slimme zet ... sukkelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Zoals het spel nu gaat (wat morgen komt kun je niet weten), is dit de meest slimme optie voor hem...met de beste resultaten.
Dat is toch prima: dan is het remise.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als het een echte schaker was geweest had hij ook wel gezien dat Huub Eric er gewoon niet uitstemt. Ookal heeft hij dit gezegd tijdens het nep-interview van gisteravond.
Nee hoor dom noem ik niemand ...helemaal niet !! Er zit meer aan te komen (hopelijk niet qua gewicht van Jaap : ) Maar denk dat er een goed stel hersenen in zit en daar vertrouw ik op ! Ik heb vanmiddag Brian bezig gezien om hem om te lullen. NOU ... pleasequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jou theorie.
maar goed ik ben blijkbaar te dom.![]()
Ik bedoel als het programma voortijdig stopt. Het is maar een tvprogramma. Geen kwestie van leven of dood. Na deze soap komt er weer een nieuwe en daarna volgt er weer een.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee hoor, De COSsen liepen de dagen toen Huub eruit was heeeeeeeeeeeel langzaam.
nee hoor. Ik heb zelfs gezegd dat brian het slim heeft aangepakt. En dat was moeilijk om toe te geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef xBSx het volgende:
Ik word gek van al die mensen die helemaal 100% voor huub zijnAl had je naar jaap zijn argumenten geluisterd en je huub bril ff afgedaan dan had je het misschien wel begrepen.
Volgens mij kan huub echt niks verkeerds doen en doet 'kamp' brian alles verkeerd.
idd, ik heb het over het algemeen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ziektes wens ik hem zeker niet toe.
Dus ben het wel met je eens. Scheld ook wel eens hoor, maar probeer me wel in te houden.
J evergete de optie Huub gaat eruit en die kans is toch echt het grootstquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is toch prima: dan is het remise.
Maar nu stelt hij een ROKADE voor.
Eric en Huub steunen erlkaar: geen probleem voor Jaap...
Eric gaat eruit: Huub heeft Jaap nodig.
Volgens mij zit hij ook achter de moord op de salamandersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef waxmask het volgende:
Jaap was hoer in het vorig leven, en heeft de endstratapes op gegeten, heb ik uit zeer betrouwbare bron.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor dom noem ik niemand ...helemaal niet !! Er zit meer aan te komen (hopelijk niet qua gewicht van Jaap : ) Maar denk dat er een goed stel hersenen in zit en daar vertrouw ik op ! Ik heb vanmiddag Brian bezig gezien om hem om te lullen. NOU ... please
daar ziet toch iedereen doorheen...
p.s. de Redactie is OOk niet achterlijk ook als menigeen dat beweerd..![]()
Dat laatste klopt als een zwerende vingerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef xBSx het volgende:
Ik word gek van al die mensen die helemaal 100% voor huub zijnAl had je naar jaap zijn argumenten geluisterd en je huub bril ff afgedaan dan had je het misschien wel begrepen.
Volgens mij kan huub echt niks verkeerds doen en doet 'kamp' brian alles verkeerd.
ahahah jij bent dus de broer van Brainlessquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Daar zijn Huub en Eric zelf bij. Als Eric echt in het groepje van Huub zit dan stemt hij Huub er niet uit en andersom ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
oh jee, hoop gemist - heeft sylvia immuniteit gekregen? betekent dit niet de teloorgang van onze Huub?
Jij hebt meer vertrouwen dan ik heb in Jaap en in de redactie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor dom noem ik niemand ...helemaal niet !! Er zit meer aan te komen (hopelijk niet qua gewicht van Jaap : ) Maar denk dat er een goed stel hersenen in zit en daar vertrouw ik op ! Ik heb vanmiddag Brian bezig gezien om hem om te lullen. NOU ... please
dat ziet toch iedereen doorheen...
p.s. de Redactie is OOk niet achterlijk ook als menigeen dat beweerd..![]()
ik denk wel dat er een ontslagronde voor huub aangevraagd zal worden, maar of ie eruit gaat.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef havefun het volgende:
[..]
J evergete de optie Huub gaat eruit en die kans is toch echt het grootst
Ja, en hier nog eentje die dat wel wil toegeven. Hij is veel slagvaardiger geweest dan Huub.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoor. Ik heb zelfs gezegd dat brian het slim heeft aangepakt. En dat was moeilijk om toe te geven.![]()
Ouwe zeikerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, ik heb het over het algemeen.
Ook het zomaar iets neer zetten van een post, zonder eerst even de COS door te lezen ofzo...
Of gaar doorzanikken over iets als of een HBO diploma iets betekend...
Kom op mensen...
Een beetje niveau...![]()
IMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |