niet dat ik weetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:31 schreef Danny het volgende:
even die slijmblubberzak aside; is er al iets bekend over Huub's bloedtest?
Niets te vinden in zijn urine/bloedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:31 schreef Danny het volgende:
even die slijmblubberzak aside; is er al iets bekend over Huub's bloedtest?
ik ook. Maar achteraf was dit te verwachten dat hij zich bij BAN aan zou sluiten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreselijke kerel die Jaap. Dat begon gisteren al toen ik hem hoorde praten voor het eerst, maar hij komt bij mij al op gelijke hoogte met Natasia en Brian. Ik denk dat ik hem nog meer ga haten dan die andere 2.
Ze kan ook gewoon meteen zeggen:Coffee Tea or Me?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:30 schreef waldorfsalad het volgende:
Amanda: 'Wie wil er wat drinkennn?'
Zo, dat is snelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:32 schreef agter het volgende:
Jaap zijn verhaaltje staat op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=wEL--Ke2eJU
dacht ik dus wel, hij zit nu trouwens net te doen zoals Amoebe deed toen ze binnenkwam.quote:
Contradictiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:31 schreef waldorfsalad het volgende:
Het doet Nasty goed dat Jaap zijn eigen mening heeft gevolg.
Jaap: 'Niet iedereen is shallow'(let op, dat woord gaan we nog veel horen)
Nasty: 'Het is vermoeiend. Het is ECHT vermoeiend.'
(ze gelooft het zelf)
Als Amanda een pact met Eric sluit, kunnen ze een kandidaat voor de eindoverwinning (Huub) eruit werken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
Erik stemt Huub er niet uit. Die heeft ook wel door dat ie anders zijn dekking kwijt is. Amanda is geen factor.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
Of hij is aan het fucken, of hij is nog dommer dan een HBO-er met een gitaar
Uh daar moet ie dan ook nog bij neervallen hé...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat die fatso een hartaanval krijgt bij het sporten
prima ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
Als Brian en Jaap zo 'dik' met elkaar zijn, misschien kunnen ze dan ook leuk samen de masterbedroom delen!!![]()
Doodsverwensingen mogen niet op dit forum.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat die fatso een hartaanval krijgt bij het sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |