De organisatie van Le Dakar maakt al jaren gebruik van Scania's als bezemwagen, al worden die langzaamaan vervanger door Renault Kerax-enquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef Dangel het volgende:
Scania is ook een prutser als t om terreinwagens gaat
Inderdaad, als het om achteraan meerijden gaat zijn ze nog NET bruikbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
De organisatie van Le Dakar maakt al jaren gebruik van Scania's als bezemwagen, al worden die langzaamaan vervanger door Renault Kerax-en
Neem maar van mij aan dat het waar is, ik kan en mag mijn bronnen niet prijs geven.quote:
Wanneer doe jij mee?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie dicht bij het vuur zit, moet oppassen dat ie zn billen niet brand. je zult niet de eerste zijn die op zn flikker krijgt omdat ie een paar woordjes teveel in deze reeks heeft gepost.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie dicht bij het vuur zit, moet oppassen dat ie zn billen niet brand. je zult niet de eerste zijn die op zn flikker krijgt omdat ie een paar woordjes teveel in deze reeks heeft gepost.
Zie bovenstaande post..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:09 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
Aah Jos is er ook weer, lang niets van vernomen.
Jos, hoe is het en weet je nog wat nieuws ?
Ik interpreteer het als:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
MAN is weer van de partij, TRIDEC ook ?
Je bedoelt dat ik meer weet ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik interpreteer het als:
"ik weet een heleboel, maar maak niet nog eens de fout te veel te vertellen"
Ik weet ook wel iets, maar ik zou het graag bevestigd hebben van JosvG.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |