bij rtl was het 20 minuten met pauze en nu is het 20 minuten zonder pauzequote:Op zondag 22 november 2009 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De afleveringen zijn op die 3 dagen net zo kort als ze bij RTL waren, ze duren 20 minuten. Ik snap niet wat je bedoeltHeb je het niet over die samenvattingen in het weekend?
ja, 16.40 staat er nu bij de tv gids online, vorige week stond daar 16.45 en was ik dus een paar keer te laatquote:
Ja daarom heb ik mijn tv al aanstaan..Bedankt Marrije.quote:Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, 16.40 staat er nu bij de tv gids online, vorige week stond daar 16.45 en was ik dus een paar keer te laat
dat doe ik ook hoor als ik het misquote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Marrije je kan ook op SBSgemist.nl terug kijken. Doe ik ook.
Voor wie zou ze kiezen ? Ridge of Nick. idd geweldige die tweequote:Op maandag 23 november 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, Nick en Ridge![]()
En Brooke die er maar wat bij staat.
ja dat wordt volgende week wel uitgesproken denk ik, inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2009 16:51 schreef Anonymousz het volgende:
Gaat Taylor eindelijk de waarheid zeggen tegen Thorne over Darla
Stephanie bemoeit zich overal mee..waarom, ze houdt alleen van Ridge.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat wordt volgende week wel uitgesproken denk ik, inderdaad![]()
Oh die Stephanie, onverbeterlijk he, gewoon naast Brooke op d ebank ploffen nadat ze weggestuurd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwijg verder![]()
Kun je rustig lezen Marrijequote:Op donderdag 26 november 2009 07:51 schreef Marrije het volgende:
Ik bekijk het niet![]()
Tenzij Haaibaaike zegt dat het kan
Ik lees de wiki ook niet hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef Marrije het volgende:
Ok, gedaan. Ja, dat dacht ik al wel, daarom kijk ik daar niet![]()
Ik zit nu nog wel in spanning af en toe, ja echt
Met de bemoeizuchtige schoonmoeders Stephanie en Jackiequote:
ah wel reclame dus, ja ik weet dus niet hoe laat ze begonnen zijn vandaag, maar ok, kijk ik na de reclame verder. Maar wat is dat voor iets vaags, nu opeens reclame?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu zenden ze reclame uitJa zo ken ik wel 5 minuten eerder uitzenden.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:02 schreef Marrije het volgende:
Wel mooi, zoals Taylor naar Thorne keek en zei dat ze schuldig was.
bronquote:Overigens zal de Amerikaanse soapserie The Bold and the Beautiful vanaf 4 januari 2010 ook weer vijf dagen per week te zien zijn bij SBS 6. The Bold is dan een half jaar lang slechts drie keer per week te zien geweest. “The Bold and the Beautiful is een relatief kostbare serie en we gebruiken deze gelden graag voor de diverse nieuwe formats die voor dit najaar gepland staan“, legde een woordvoerder in de zomer uit.
YEAH BABYquote:
Jij bent niet enigequote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef Michellee het volgende:
Thomas lijkt heel erg op die ene die in Twilight speelt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |