én dat Brooke meteen weer in de armen van Ridge valtquote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Bridget baalt dat het van Dante is ..omdat ze gek is op Nick. Dus Nick zal verdrietig zijn dat ie wéér geen vader wordt.
haar hcgwaarde is hoger dan de duur van een prille zwangerschap kan zijn, na wat rekenwerk zou het dan gaan om 9 weken terug en toen was ze met Dante. De zwangerschapstest gaf toen negatief aan maar dan zal ze te vroeg getest hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 17:25 schreef Poeke het volgende:
Huh?? Hoe kan dit nou ineens, hoezo is dat kind van Dante ineens?![]()
Ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 november 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
én dat Brooke meteen weer in de armen van Ridge valt
Ik zou hem van de boot afgooien!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:00 schreef kissaa het volgende:
Als je denkt dat je man je dochter heeft bezwangerd ....ik zou hem een schop onder zijn kont geven.
Maar dit is soapland
ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Natuurlijk baalt ze dat Dante de vader is..ik zie liever Dante dan Nick.
Een anker op zijn hoofd te gooien...This is for sleeping with my daughter!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:22 schreef Marrije het volgende:
En hem dan een reddingsboei toe gooien? En de kustwacht informeren?
Om er vervolgens bij weg te varen
En zo begint het van voor of aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
Maar wel leuk dat Brooke en Ridge weer hebben gezoend![]()
Nu moet Nick alleen nog even vertellen dat hij niet de vader is van het kind van Bridget.
En Felicia's reactie als Dante de vader blijkt te zijn wil ik ook niet missen
Ja dat weer wel..quote:Op donderdag 19 november 2009 18:51 schreef Anonymousz het volgende:
de b&b wordt steeds leuker/spannender vind ik
Zoiets zal wel gebeuren denk ik..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Marrije het volgende:
![]()
En Nick wil graag vader worden, maar Brooke is nu met Ridge, ah nee he. . .Nick gaat toch niet met Donna aan de haal, zogenaamd om Brooke jaloers te maken
maar helaas 3 dagen in de weekquote:
ik vrees van welquote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Marrije het volgende:![]()
En Nick wil graag vader worden, maar Brooke is nu met Ridge, ah nee he. . .Nick gaat toch niet met Donna aan de haal, zogenaamd om Brooke jaloers te maken![]()
dat hoop ik dus niet, het bevalt me wel 3 lange uitzendingen ipv 5 kortequote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar helaas 3 dagen in de week
ik hoop in de toekomst dat de b&b terug gaat naar rtl 4 en 5 afl per dag gaat uitzenden
ik bedoel 5 alf per weekquote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoop ik dus niet, het bevalt me wel 3 lange uitzendingen ipv 5 korte
dat begreep ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef kissaa het volgende:
Als ik het me goed herinner gaat Donna met heel iemand anders aan de haal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat hoop ik ook 5 dagen bij RTL4 en net als bij SBS geen reclame erbij.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar helaas 3 dagen in de week
ik hoop in de toekomst dat de b&b terug gaat naar rtl 4 en 5 afl per dag week gaat uitzenden
Brooke-->Ridgequote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Marrije het volgende:![]()
En Nick wil graag vader worden, maar Brooke is nu met Ridge, ah nee he. . .Nick gaat toch niet met Donna aan de haal, zogenaamd om Brooke jaloers te maken
nick en taylor? neh, ik vind het juist zo grappig dat taylor nu met thorne is. En áls dat over gaat dan moet ze het maar aanleggen met Eric ofzo. Of Brooke's vader, dat was ook erg grappigquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brooke-->Ridge
Bridget -->Dante
Welnee, om de incesttheorie in stand te houden denk ik dat Nick uiteindelijk in bed duikt met de ex van Ridge.
Taylor
Edit: Donna wordt afgevoerd.
OMG.. en Thorne is nog ontwetend? (over wat er gebeurt is met Darla)quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
nick en taylor? neh, ik vind het juist zo grappig dat taylor nu met thorne is. En áls dat over gaat dan moet ze het maar aanleggen met Eric ofzo. Of Brooke's vader, dat was ook erg grappig
Ja dat klopt..arme Thornequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Marrije het volgende:
Ja, Thorne weet nog steeds niet dat Taylor Darla heeft dood gereden.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar kan ik die wikipedia vinden van B&B?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je wil me gewoon in de verleiding brengenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef kissaa het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik spoilertags ..sorry...
nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Marrije het volgende:
Ja, Thorne weet nog steeds niet dat Taylor Darla heeft dood gereden.
Nee hoor, ik gaf gewoon antwoord op de vraag van Haaibaaikequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
je wil me gewoon in de verleiding brengen
jij kan zo in de bold, gewoon nooit toegevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:37 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gaf gewoon antwoord op de vraag van Haaibaaike
quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij kan zo in de bold, gewoon nooit toegeven
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoop ik dus niet, het bevalt me wel 3 lange uitzendingen ipv 5 korte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |