Triest.quote:Lijden jullie niet aan homofobie?
Homofobie is ‘vrees of haat ten opzichte van homoseksuelen’. Wij zijn niet bang voor homoseksuele mensen en haten hen niet. We geloven dat God iedere persoon de vrijheid geeft zijn/haar leven te leiden volgens eigen inzichten. We respecteren deze vrijheid.
We respecteren het ook dat sommige homoseksuele en lesbische mensen geen homo of lesbienne willen zijn. Er zijn een heleboel mensen die zich aangetrokken voelen tot het eigen geslacht maar die zichzelf niet beschouwen als homo of lesbienne. We zijn er voor al deze mensen en bieden hen onze ondersteuning aan op hun reis met als doel de personen te worden die ze willen zijn.
Onze critici beweren dat onze houding bijdraagt aan homofobie. Het is belangrijk op te merken dat deze critici vaak personen zijn die zelf nooit homo of lesbienne waren of homoseksuele personen die geen verandering hebben ervaren in hun seksuele gerichtheid en dit ook nooit hebben verlangd. Degenen die hulp hebben ontvangen en verandering hebben ervaren vertellen dat ze als homoseksueel ongelukkig waren, met name na de aanvankelijke opluchting die hun coming out met zich meebracht. We hebben de neiging om meer gewicht toe te kennen aan wat zij zeggen, zij hebben immers beide kanten gezien.
En als 'Hij' net zo goed zou zijn als men ons wil laten geloven zou het ook niet uit maken of dat trouwen met een man of vrouw is..quote:Niels gelooft dat hij van de homofilie zal ‘genezen’. ,,Ik geloof dat ik in de toekomst een vrouw krijg en misschien kinderen. En als ik er niet afkom, denk ik niet dat ik het heel erg vind. Ik wil wel afkomen van de pijn en de eenzaamheid die ik vaak voel. Maar als je een relatie met God opbouwt, dan maakt het niet uit of je alleen blijft of getrouwd bent.’’
Niemand hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef Waxxer het volgende:
Zeg Puzzelaar, wie wil je depressief krijgen?
Die opmerking was ook niet serieus hoorquote:
Arme Andries Knevel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat de EO medewerkers die uit de kast komen, richting Different sturen...
Europa ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef Bluezz het volgende:
Hoera voor ons nieuwe kabinet, overwegend gggristen
Dr. Phil is precies wat nanking zegt.
En Amerika is sowieso een idioot land, met idiote opvattingen en talkshows
Amerika is een vrij land, Nederland is een liberaal landquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef Bluezz het volgende:
Hoera voor ons nieuwe kabinet, overwegend gggristen
Dr. Phil is precies wat nanking zegt.
En Amerika is sowieso een idioot land, met idiote opvattingen en talkshows
Ik moest ook lachenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Amerika vrij? Sinds wanneer?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Amerika is een vrij land, Nederland is een liberaal land
dat zou in een liberaal land niet geaccepteerd worden (laatste punt overigens wel want dat is hier al praktijk), in Amerika kan dat wel, daarin worden mensen en overheden in vrijgelaten, al verschilt dat per staat en stad natuurlijk, je hebt er ook (groene) gemeenten bv. waar de politie speciaal wordt opgeleid via cursussen om transseksuelen niet te discrimineren bv.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een vrij land is 't.
Waar je de cel in moet omdat je aan polygamie doet
Waar je niet geaccepteerd wordt om je geaardheid
Waar je opgepakt wordt tegen een minister zegt dat je het niet met hem eens bent
Waarom 60 miljoen mensen honger hebben
Waar telefoonlijnen preventief afgetapt mogen worden
Nee, echt een vrij land yupyupyup
Ik zag het staartje toen ik thuiskwam, met dat jonge jochie. Die moeder die riep dat ze een homoseksueel kind niet zou kunnen verdragen omdat ze homofoob is. NERGENS een seconde een poging van die Phil om dat ter sprake te brengen, niks van 'als iemand homo is, wat is daar erg aan?' Nergens ook maar een hint van 'homo's zijn niet eng'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Christ, je zou 'm toch een frigging tumor toewensen hè?
Morgen maar even zien dus, ik hou wel van tenenkrommende televisie.
dat? z'n vriendin?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:40 schreef Aoristus het volgende:
dat je dat neemt..
'wat' neemquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:40 schreef Aoristus het volgende:
dat je dat neemt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |