Onderbouwing?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:58 schreef SjonLok het volgende:
Ik denk dat de AEX naar 440 gaat en dat dat nog een maand duurt.
148 wat?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef hejho het volgende:
best wel kut
zit met fondsen veel in grote aandelen in azie en europa
van 148 naar 135 gegaan
best triest
Ik hoop dat Wall Street mooi laag opent en ook in 't rood zal sluiten. Da's beter voor m'n turbo's.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:18 schreef klausch het volgende:
Even kijken hoe de aex reageert op wall street en of de 470 wordt gehouden..
Nog niks even afwachten....quote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef DoimeN het volgende:
Aah in de shorts, wat heb je nou gekocht dan?
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef LaZZ_NL het volgende:
Wat is er gebeurt dat de AEX ineens zo omhoog knalt?
ja kut en ik heb geen longs in mijn portefeuillequote:Op maandag 5 maart 2007 16:16 schreef LaZZ_NL het volgende:
En niet te zuinig ook... Maar ik lees nergens echt overwegend positieve berichten.. Ik heb overigens wel Turbo Longs gekocht toen hij op 1,54% stond... Dus vind het opzich niet erg alleen had ik de stijging pas morgen verwacht en vandaag een sluting op -1,2% ofzo maar hij gaat nu al aardig omhoog..
Dan heb je waarschijnlijk de afgelopen week al genoeg gecashtquote:Op maandag 5 maart 2007 16:17 schreef klausch het volgende:
[..]
ja kut en ik heb geen longs in mijn portefeuille
Dow Jones shorts.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef DoimeN het volgende:
Aah in de shorts, wat heb je nou gekocht dan?
En weer roodquote:Op maandag 5 maart 2007 16:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dow Jones shorts.
Maar dat kutbeursje staat nu in 't groen.
Het zit me ook nooit meer mee tegenwoordig.
Omdat ik nog geen 18 ben... en dus nog geen opties mag bij Binck? Iig niet .. heb ze net nog ff over gemaild. Ik wil graag turbo's kopen met als airbag een optie ..quote:Op maandag 5 maart 2007 16:36 schreef Pompsnol het volgende:
Waarom kopen jullie uberhaupt turbo's (geen kritiek, maar gewoon een vraag)? Als je opties koopt dan heb je niet die stoploss waardoor je bij een fluctuatie je positie kwijt bent. Uiteraard loop je wel het risico alles kwijt te raken..
Je ging toch wat voorzichter doen?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dow Jones shorts.
Maar dat kutbeursje staat nu in 't groen.
Het zit me ook nooit meer mee tegenwoordig.
Schijnt nu meer te maken te hebben met oa ook de (verlate?) reactie op de rente in Japan en het de Yen zelf......quote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef ASSpirine het volgende:
Dit is niet meer leuk, is dit nog altijd de paniekreactie vanwege de beurs in China?...
Dat was altijd toch al de reden?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Schijnt nu meer te maken te hebben met oa ook de (verlate?) reactie op de rente in Japan en het de Yen zelf......![]()
omdat het speculanten zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 16:36 schreef Pompsnol het volgende:
Waarom kopen jullie uberhaupt turbo's (geen kritiek, maar gewoon een vraag)? Als je opties koopt dan heb je niet die stoploss waardoor je bij een fluctuatie je positie kwijt bent. Uiteraard loop je wel het risico alles kwijt te raken..
Ik dacht dat het zoiets was,hogere lonen -> hogere inflatie -> rente verhoging = koersen naar beneden ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:50 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe moet ik die stijging van 6,6% nu uitleggen van de lonen in Amerika, terwijl er met 3,2% rekening was gehouden?
Altijd lastig te voorspellen, gewoon even afwachten en niet teveel doen op het moment.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:33 schreef klausch het volgende:
Kijken jullie wel eens op ZoomIn.tv, bekijk het laatste item van de categorie beurs
'AEX deze week 490, dan 450 en 410 punten'
Wat denken jullie..?
Als de ECB en vooral Japan de rente omhoog blijft gooien wel, maar anders wordt de kans wat kleiner. CPI is laag/stabiel in Japan atm en de rest van de indicatoren mixed, dus ze gaan de rente waarschijnlijk iig niet te snel boosten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:33 schreef klausch het volgende:
Kijken jullie wel eens op ZoomIn.tv, bekijk het laatste item van de categorie beurs
'AEX deze week 490, dan 450 en 410 punten'
Wat denken jullie..?
Ik zou een limiet gewoon doen, de koers die je invoert is dan waarvoor het wordt aangeschaft (als die koers er ondervalt). Meer info: http://www.chartnet.nl/product/applicatie/cn_orders.htmlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:59 schreef basmens het volgende:
een vraagje, ik wil morgen aandelen kopen van een bepaald fonds. Nu is alleen het probleem dat ik dan op mijn werkt zit de hele dag. Ik zou eventueel kunnen bellen om de order te plaatsen maar ik doe het liever nu(via internet). Nu verwacht ik dat de koers morgen bij de opening van de beurs zal stijgen.
Ik wil hem natuurlijk zo laag mogelijk inkopenmaar hoe doe ik dat nou het beste want ik ben nog niet zo thuis in de verschillende aankoop manieren.
Ik kan dus kiezen uit:
Bestens
Limiet
Stop loss
Stop limiet
Hopelijk kunnen jullie me adviseren, bedankt.
Als het een groot liquide aandeel is dan zou ik gewoon een bestens order gebruiken. Dan handel je gewoon mee in de openingsrotatie. Dit dus bij Royal Dutch, ABN, Getronics,..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:59 schreef basmens het volgende:
een vraagje, ik wil morgen aandelen kopen van een bepaald fonds. Nu is alleen het probleem dat ik dan op mijn werkt zit de hele dag. Ik zou eventueel kunnen bellen om de order te plaatsen maar ik doe het liever nu(via internet). Nu verwacht ik dat de koers morgen bij de opening van de beurs zal stijgen.
Ik wil hem natuurlijk zo laag mogelijk inkopenmaar hoe doe ik dat nou het beste want ik ben nog niet zo thuis in de verschillende aankoop manieren.
Ik kan dus kiezen uit:
Bestens
Limiet
Stop loss
Stop limiet
Hopelijk kunnen jullie me adviseren, bedankt.
Correctie: Jij wilt omlaag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Hmmm de Japanse beurzen werken weer tegen, we gaan weer omlaag...
OKquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Dit was vanochtendEn ik wil niet omlaag
![]()
Waar zie jij de realtime standen? Op sites als belegger.nl heb je altijd een delay van min. 15 minuten. Als ik jou was zou ik nog niet cashen, maar wachten tot minimaal morgenvroeg, omdat nu de 480 weerstand is doorbroken wat dan de nieuwe steun zou worden (maar ik zeg natuurlijk ook zomaar wat).quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:37 schreef LaZZ_NL het volgende:
Dow Jones opent in de + en de AEX begint rap te stijgen, inmiddels zelfs tot over de 483..
Ik heb vanochtend Turbo Longs 467 opgepikt toen de AEX op 479 stond... Nu cashen of zal hij morgen nog doorstijgen tot 486-490 om dan te dalen?
Binckbank Trader... Werkt prima...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef Pompsnol het volgende:
[..]
Waar zie jij de realtime standen? Op sites als belegger.nl heb je altijd een delay van min. 15 minuten. Als ik jou was zou ik nog niet cashen, maar wachten tot minimaal morgenvroeg, omdat nu de 480 weerstand is doorbroken wat dan de nieuwe steun zou worden (maar ik zeg natuurlijk ook zomaar wat).
Lekker toch, binnen is binnenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:46 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Binckbank Trader... Werkt prima...
Ik heb toch maar gecasht, ik vertrouwe het niet.. In de afgelopen 40 minuten is de AEX ineens 3 punten gestegen.. Ik wacht het even af..
EDIT: Ik heb hem verkocht op 484,2 en hij is nu weer aan het dalen, denk dat ik net op het goede moment ben uitgestapt voor vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |