quote:Henkjan Smits tekent contract bij SBS 6
Geplaatst op 27-02-2007 om 16:26
Henkjan Smits heeft een driejarig contract getekend bij SBS 6. Dat meldt een woordvoerder van de zender aan het ANP. Smits wordt juryvoorzitter in het nieuwe muziekprogramma So you wannabe a popstar? met Nance en Gerard Joling. Ook zal de zelfbenoemde talentscout en- kele keren per week de vroege editie van SBS Shownieuws presenteren. Bovendien krijgt hij in de toekomst ook nog andere programma’s bij de zender. Daarover is op dit moment nog niets bekend.
Smits was de afgelopen jaren te zien bij RTL 4. Daar was hij drie seizoenen lang de juryvoorzitter van Idols en onlangs was hij nog te zien als jurylid in de talentenjacht X Factor. Bovendien verving hij Albert Verlinde regelmatig als presentator van RTL Boulevard. In september gaat een nieuw seizoen van Idols van start, verklapte jurylid Jerney Kaagman onlangs. Henkjan Smits zal hier waarschijnlijk niet in te zien zijn.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, heel erg missen zal ik hem niet
Lees het artikel eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
Hij gaat daar ook juryvoorzitterworden
en vanaf september een eigen show, dat vertelde hij net bij 538
Dat was nog niet verpest bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:08 schreef superhero87 het volgende:
Foute beslissing van Henkjan om naar zo'n kutzender te gaan alleen om het geld. Z'n hele imago zal nu verpest worden
de nationale campingzenderquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:12 schreef mitt het volgende:
Wel een zender waar hij meer thuis past.
je kunt geen sbs6 ontvangen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dag HenkJan, ik zal nooit meer naar je kijken...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben een sbs6 weigeraar.
Er zit een blinde vlek voor die zender ergens in mijn hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |