Gaat niemand doen omdat Boonen er bij zit. Gaat Boonen het doen dan leggen Cooke en Pozzato 'm er op...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:34 schreef Arcee het volgende:
10 seconden, heren. Beetje doortrappen en jullie zitten erbij.
Die ene die voor O'Grady rijdt, zien we niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoppa er zijn geen Belgen vooraan en de motoren helpen een beetje.
"Dat zul je bij ons in Vlaanderen niet zien..."
Precies, viel me ook opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die ene die voor O'Grady rijdt, zien we niet?
Mwoah, die 4 zijn op dit moment gewoon niet sterk genoeg, denk ik...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als die 4 een beetje georganiseerd rijden, rijden ze 't zo dicht, maar op deze manier wordt het niets.
Was korter en er waren er minder.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die ene die voor O'Grady rijdt, zien we niet?
Pozzato lijkt me sterker dan O'Grady en Flecha.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:36 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Mwoah, die 4 zijn op dit moment gewoon niet sterk genoeg, denk ik...
Die 4 komen er niet meer bijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Als alles bij elkaar komt krijge we nog een leuke sprint. Cooke en O'Grady kunnen redelijk sprinten en ook Flecha is niet traag. Boonen ook niet schijnt.
Pozatto net niet gezien hoe die even zat door te jassen? Maar die gaat niet met Boonen naar de streep toe natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:36 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Mwoah, die 4 zijn op dit moment gewoon niet sterk genoeg, denk ik...
Inderdaad, daarom zat De Cauwer er over te klagen daarnetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
Het gaat erom dat ze in België altijd op Italianen lopen te zeiken terwijl het bij hun net zo goed gebeurt.
Freire en van Heeswijk werden ook al tweedequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ze gaan het redden.
Rabo heeft zn eerste 2e plek weer binnen.
Ook al eerste toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Freire en van Heeswijk werden ook al tweede![]()
Ja, Pozzato misschien wel, maar Cooke en Nuyens zijn beiden zo goed als dood, volgens mij, en ook Boonen is niet top.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pozzato lijkt me sterker dan O'Grady en Flecha.
Flecha kan dat niet, vrees ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Flecha niet meer gaat overnemen straks en dat de rest dan nog erg dichtbij gaat komen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Flecha niet meer gaat overnemen straks en dat de rest dan nog erg dichtbij gaat komen.
In de finale gaan die motoren alle kanten op, dus helicopterview is gewoon dan het bestequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kan dit? Dat GPS ding klopt dus voor geen meter...
Erg vreemd ja, het bleef ook van 3 tot 1 km op 16" staan, de laatste 5 km dus zelf maar chronometrerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ohoh, wat een stel prutsers.
Dat was niet goed idd, maar goed, als Flecha had doorgetrokken had ie het kunnen halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef Zwansen het volgende:
Flecha heeft ook een leuke finish hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:45 schreef Bartoli het volgende:
O'Grady wat een prutser gaat die wat zijn benen stil houden, was anders wel sneller in de sprint dan Flecha. Dat Flecha hem nu klopt zegt niks
Flecha was zeker sterk maar het zo uit handen geven omdat Stuey wat gaat Freewheelenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Flecha was wel sterk trouwens. Zonder Pozzato had ie gewonnen. Zelfs de 'frisse' mannen als Boonen en Nuyens konden hem niet bijhouden toen ie achter Pipo aanging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |