Hebben jullie eindelijk eens sporters die aansprekende resultaten boeken, is het weer niet goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor Henin gaan ze in Vlaanderen nog geen koers onderbreken. Maar voor die giecheltrut zie ik ze er nog toe ...
Die zijn Henin eerder als Waal dan als Belg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hebben jullie eindelijk eens sporters die aansprekende resultaten boeken, is het weer niet goed
Ik doelde eigenlijk meer op Kim "ik ga stoppen omdat ik kinderen wil" Clijstersquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zijn Henin eerder als Waal dan als Belg...
Ach, Clijsters is populair in Limburg en Antwerpen, maar in de rest van Vlaanderen ? Een giecheltrut die zelfs haar carriere voortijdig wil afbreken slaat hier niet meteen aan. Hier in het Westelijke vlaanderen wil men harde werkers zien, zwoegers, sporters die bereid zijn door een muur te gaan, kortom. De koningen van het stalen ros ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op Kim "ik ga stoppen omdat ik kinderen wil" Clijsters
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat ontzettend fijn dat het weer begint.
Jullie zijn sowieso niet echt bekend in het helden vereren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, Clijsters is populair in Limburg en Antwerpen, maar in de rest van Vlaanderen ? Een giecheltrut die zelfs haar carriere voortijdig wil afbreken slaat hier niet meteen aan. Hier in het Westelijke vlaanderen wil men harde werkers zien, zwoegers, sporters die bereid zijn door een muur te gaan, kortom. De koningen van het stalen ros ...
Een heldhaftige loser. Daar vallen wij "en masse" voor ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jullie zijn sowieso niet echt bekend in het helden vereren.
Clijsters, Henin, Museeuw, Boonen... Nee hoor. Ene Ludo is de grote man bij jullie.
Ik heb al vele wedstrijden vanuit mijn luie zetel gevolgd. Maar nu is mijn koershonger zo groot, het zonnetje schijnt en het is niet zo ver van mijn deur dat ik graag eens live de sfeer wil gaan opsnuiven. De vraag is natuurlijk waarheen he. Ik heb geen zin om als een gek rond te rijden om zoveel mogelijk keer de kopgroep te zien passeren. Geef mij dan maar een sfeervol plekje waar je de hele wedstrijd kan volgen.quote:
rondom Oudenaarde inderdaad kun je ze makkelijk paar keer zien als je de weg weet. Anders op de Kwaremont is het altijd wel gezelligquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:14 schreef mesecina het volgende:
Aha! Morgen 'live' naar de omloop! Heeft er iemand goede tips ivm leuke plaatsen en/of gezellige cafés?
Zeker geen kansloze ploeg.quote:Rabobank for Omloop Het Volk: Leon Van Bon, Juan Antonio Flecha, Sebastian Langeveld, Jan Boven, Gerben Löwik, Mathew Hayman, Max Van Heeswijk, and Pedro Horrillo.
Da's wel weer iets dat veel Nederlanders delen met jullie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een heldhaftige loser. Daar vallen wij "en masse" voor ...![]()
Ludo, iemand die tot zijn 30e autos spoot in een fabriek en een paar jaar later in Parijs-Roubaix in de finale zit en een rit in de tour wintquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jullie zijn sowieso niet echt bekend in het helden vereren.
Clijsters, Henin, Museeuw, Boonen... Nee hoor. Ene Ludo is de grote man bij jullie.
Henin speelt vanaf 16.00 wel de finale van Doha, dat zenden ze vast ook wel uit. Straks worden we gedwongen om naar de NOS te kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of anders Justine Henin wel. Och schakelen we naar Herbie en Maarten![]()
De Vlamingen gaan echt niet de finale van de start van HUN sport in HUN Vlaanderen fusilleren voor de finale van een Waal in het Midden-Oosten...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Henin speelt vanaf 16.00 wel de finale van Doha, dat zenden ze vast ook wel uit. Straks worden we gedwongen om naar de NOS te kijken.
Pipoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:07 schreef BVO het volgende:
Nuyens, Hoste of Van Petegem.
Ja, die rijdt ook al goed.quote:
Veel wind vandaag!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
Kreeg net een smsje van iemand die op de Kwaremont staat dat 'ie zowat wegwaaid![]()
Eisel niet gestartquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef Bartoli het volgende:
dat van Eisel lijkt te kloppen ja
peloton op de kwaremont al in 2 delen gebroken. Zit nu al 2 min tussen de 2 groepen
dat sowieso, straks weer schaatsen en atletiek kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik ga d'r zometeen lekker voor zitten.
Morgen ook nog Kuurne - Brussel - Kuurne. Het is me weer een mooi sportweekendje zeg.
Wie dan allemaal?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:53 schreef Bartoli het volgende:
hahaha tweede peloton is afgestapt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |