jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:07 schreef icebliss het volgende:
[..]
2e niet belg en de 2e Italiaan bedoel je![]()
ik heb het opgezocht:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:07 schreef Bartoli het volgende:
en het is pas de 8e buitenlandse overwinning in de geschiedenis van he volk
Tsja, als je het zo bekijkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:13 schreef placebeau het volgende:
Alweer quickstep tegen de rest, alleen rijden ze nu in andere truitjes.
Ik zou hem geen talent meer willen noemen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:17 schreef Ereinion het volgende:
Dit wordt echt het jaar van zijn doorbraak.![]()
't is vooral weer wennen, die nieuwe kleuren en verhuisde renners.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, als je het zo bekijkt.
Pozzato reed daar ook maar 2 seizoenen in loondienst. hij werd in het profpeloton gebracht door Giancarlo Feretti.
Qua Nuyens heb je dan natuurlijk wel gelijk.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:53 schreef Marcosss het volgende:
NOS-teletekst
Op 12 km van Lokeren vonden Flecha en O'Grady elkaar.Boonen zag het gevaar en probeerde alleen naar de twee vooraan te rijden. De Belg, nog immer zonder zege dit jaar, ontbeerde echter macht, want hij kwam geen meter dichterbij.
![]()
Absoluut.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
't is vooral weer wennen, die nieuwe kleuren en verhuisde renners.
Vooral de cofidissen in saecotruitjes
Maar ik heb liever dat ze in verschillende ploegen zitten dan met zes naar de meet rijden en strootje trekken voor wie er kan winnen.
reed inderdaad met de toen fameuze mapei tt3 ploeg alles naar de klote. Zelfs Rabo TT3 domineerde toen niet zo als de jaren ernaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik moet me trouwens even corrigeren.
Voordat Pozzato in 2003 bij Fassa Bortolo in dienst trad, reed hij al 3 seizoenen met een profcontract bij Mapei.
Maar in 2003 brak hij pas echt door met zijn zege in de Tirreno, ik dacht dat hij toen eerstejaars was.![]()
Wat een namen zaten daar bij zeg!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
reed inderdaad met de toen fameuze mapei tt3 ploeg alles naar de klote. Zelfs Rabo TT3 domineerde toen niet zo als de jaren erna
ALTIJD komt die quote terug, ze lijken maar niet te snappen dat het over DE RONDE van Vlaanderen ging en niet Vlaanderenquote:"Dat zul je bij ons in Vlaanderen niet zien..."
Cheula, Willems, Gasparre en Zerzan vergeet je ook nogquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een namen zaten daar bij zeg!
Rogers
Cancallara
Clec
Eisel
Sinkewitz
Davis
Pozzato
Muravyev
Petrov
En ik zal nog wel wat missen...
Als je dat nu allemaal in je team had zitten![]()
Was wel jammer, als ze iets harder hadden doorgeknald had ie misschien wel voor de 1e plaats kunnen gaan, wat niet wegneemt dat ie een goeie race gereden heeft! Sowieso een erg leuke finalequote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pfff Flecha is ook alweer ingedraind met de Rabobank mentaliteit: "de 2e plek si ook een mooie plek"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |