De redenering die jij dacht door te trekken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De redenering die nog niét was doorgetrokken?
Ik noem maar wat hoor..
Dat doet weinig af aan het origineel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elke proleet zegt dat tegenwoordig..
Dat was voorkennis.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:26 schreef sigme het volgende:
[..]
De twee redenen die je opgaf: tijd, familiearchief, zijn beide niet afleidbaar uit de overtypactie, en beide onjuiste aannames.
Kijk, en dat vraag ik me dus af. Zou WF Hermans op de proletentoer zijn gegaan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet weinig af aan het origineel.
Nekschot, Breedveld (da's toch één en dezelfde?), heeft het ergens gebruikt, laatst.
Nee, die sigme denkt dat ik doortrek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De redenering die jij dacht door te trekken.
Dat ik ergens voor tijd maakte rechtvaardigt niet de aanname dat er voor iets anders tijd beschikbaar is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was voorkennis.
En hoezo onjuist? Ik heb je iets zien schrijven (in POL-SC, meen ik) over het 'familie-archief', '-bibliotheek' zelfs, en tijd is een conclusie die idd voor mijn rekening komt, maar die gezien de huisvlijt die je tentoongespreid hebt tav Kousbroeks stukjes toch niet geheel en al ongereed is?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een redenering niet doorgetrokken zou kunnen worden, ja, tenzij de aanvankelijke redenering in die consequentie belachelijk blijkt te zijn natuurlijk.
Het gaat om waarschijnlijkheden, in deze.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ik ergens voor tijd maakt rechtvaardigt niet de aanname dat er voor iets anders tijd beschikbaar is.
Ook dat is een waarschijnlijkheid.quote:Dat er een archief of bibliotheek is rechtvaardigt niet de aanname dat zich daarin Weinreb bevindt.
Sommige proleten zouden nog op het idee kunnen komen dat je een kloon bent van iemand.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef sigme het volgende:
Ik trok je boodschap niet door hoor.
[..]
Wat je voor waar aannam was onjuist.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat om waarschijnlijkheden, in deze.
[..]
Ook dat is een waarschijnlijkheid.
Rudy heulde een tijdje met Renate volgens mij.
POL. Maar laat maar, en ik zal Ryan maar weer laten. Hij heeft iets tegen me, of vanalles, en hij heeft ook recht op een mening.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:38 schreef Lienekien het volgende:
Waar kan ik iets vinden over jullie voorgeschiedenis? Dit komt vast niet uit de lucht vallen.
Geen familie-archief c.q. -bibliotheek dus? Funny.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat je voor waar aannam was onjuist.
Maar laat dat je niet beletten om zelf de Weinreb-zaak uit te spitten, en dat te delen met geinteresseerde lezers.
Hmmm...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
POL. Maar laat maar, en ik zal Ryan maar weer laten. Hij heeft iets tegen me, of vanalles, en hij heeft ook recht op een mening.
Kijk, ik ga nu niet reageren als je proleten vrienden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
POL. Maar laat maar, en ik zal Ryan maar weer laten. Hij heeft iets tegen me, of vanalles, en hij heeft ook recht op een mening.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ryan moet niet zo zeiken. En zeker niet hier.
Aah, het morele geweten van TTK.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ryan moet niet zo zeiken. En zeker niet hier.
Waar kan ik <jouw voorgeschiedenis> ergens lezen trouwens, misschien dat ik er nog wat mee kan doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:38 schreef Lienekien het volgende:
Waar kan ik iets vinden over jullie voorgeschiedenis? Dit komt vast niet uit de lucht vallen.
Wat zegt u?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar kan ik <jouw voorgeschiedenis> ergens lezen trouwens, misschien dat ik er nog wat mee kan doen.
Toch geen GC lounge hoop ik hè.
Kunstig dat je daarmee toch nog zoveel teweeg kan brengen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik het toch goed verstaan.
Het is meer leeswerk dan die Kousbroek-stukjes, maar is ergens een samenvatting. Mocht je het echt graag willen lezen kan ik het topic wel opzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |