Madvillain zijn MF Doom en Madlib, Quasimoto is nog een alter ego van Madlib. Madlib is werkelijkwaar briljant, tussen de ogen in DO2's termen. Hij heeft ook heel veel uitgebracht dus zat te beluisteren. Hij zit op het Stonesthrow label waar meer goede, experimentele, Hip Hop gemaakt wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben geen hiphop-kenner, hoor,
maar Madvillain, Ghostface Killah en Quasimoto dragen mijn goedkeuring wel weg.
quote:
Overtypen is geen hobby van me.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, waarom zaak Weinreb dan niet? Het is een beetje een vergeten polemiek geworden.
Ik zei 'Hallo', omdat ik voor dat soort projectjes niet de tijd heb, noch ook alles daarover gelezen heb (was te jong toen dit speelde en wat later in boekvorm her en der verscheen, dekt de lading niet helemaal, volgens mij), en aangezien jij blijkbaar wel de tijd en het familie-archief tot je beschikking hebt(?), is het toch leuk om dát over te typen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Overtypen is geen hobby van me.
De Weineb-zaak heeft nogal véél pennen in beroering gebracht; overtypen is onhaalbaar; een studie ervan maken is een heel ander verzoek, een samenvatting maken is dat ook.
Maar laat dat jou niet weerhouden om wel de meer relevantre stukken over de Weinreb-zaak te selecteren en over te typen. Misschien heb jij zelfs wel een scanner, waarmee het overtypen zelfs zou vervallen. Misschien staat er zelfs wel wat alsvast voorgetypt op het internet.
Tijd, familie-archief.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Mij ontgaat even waarom we Sigme na haar Kousbroekinspanning suggesties zouden moeten doen voor wat ze nog meer zou kunnen overtypen.
Is dat niet te google-en?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien moet je nu, ter illustratie, een stukje overtypen uit American Psycho..
Googelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:17 schreef Z het volgende:
Is dat niet te google-en?
Ik heb er ook de tijd niet voor, Weinreb is ook van voor mijn tijd, in het familie-archief staat er niet veel over (geen Rubinstein, geen Nuis). En voor wat ik ervan weet boeit het me ook niet heel erg. De affaire werd uiteindelijk vrij persoonlijk, met en over personen die nou niemand meer interesseren, dacht ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zei 'Hallo', omdat ik voor dat soort projectjes niet de tijd heb, noch ook alles daarover gelezen heb (was te jong toen dit speelde en wat later in boekvorm her en der verscheen, dekt de lading niet helemaal, volgens mij), en aangezien jij blijkbaar wel de tijd en het familie-archief tot je beschikking hebt(?), is het toch leuk om dát over te typen.
Ja, ik heb verder wel een fletbetskenner (uit 1999), maar die is niet ingehaakt..
Wat een raar taaltje toch dat Nederlands.quote:
Ryan trekt dingen graag in het extreme, of belachelijke, door.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Mij ontgaat even waarom we Sigme na haar Kousbroekinspanning suggesties zouden moeten doen voor wat ze nog meer zou kunnen overtypen.
Haruki Murakamiquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:19 schreef Z het volgende:
[..]
Wat een raar taaltje toch dat Nederlands.
Heeft iemand gister Tim Krabbé gister gezien bij De Wereld Draait Door en over welke Japanse schrijver had hij het ook al weer?
quote:De documentaire 'Dinner with Murakami', over de door Krabbé bewonderde Japanse schrijver Murakami, wordt aanstaande zondag 4 maart uitgezonden om 19.00 uur op Nederland 2 in 'Het uur van de wolf'.
Ach, dat is ook de ellende uiteindelijk hè, die prachtige polemieken van WF Hermans die slaan helegaar niet meer aan. Actoren zijn dood of met pensioen als staatssecretaris cultuur. Nooit meer slapen lezen voor je lijst en that's it.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er ook de tijd niet voor, Weinreb is ook van voor mijn tijd, in het familie-archief staat er niet veel over (geen Rubinstein, geen Nuis). En voor wat ik ervan weet boeit het me ook niet heel erg. De affaire werd uiteindelijk vrij persoonlijk, met en over personen die nou niemand meer interesseren, dacht ik.
Door gevaarlijke gekken omringdquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, dat is ook de ellende uiteindelijk hè, die prachtige polemieken van WF Hermans die slaan helegaar niet meer aan. Actoren zijn dood of met pensioen als staatssecretaris cultuur. Nooit meer slapen lezen voor je lijst en that's it.
Weet je ik vind het zonde dat WF Hermans (ghzzv!) in '95 overleden is, ik vraag me altijd af hoe hij nu in de wereld zou hebben gestaan. Zou hij Pim gesteund hebben? Wilders?
Ik zou niet weten waarom een redenering niet doorgetrokken zou kunnen worden, ja, tenzij de aanvankelijke redenering in die consequentie belachelijk blijkt te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ryan trekt dingen graag in het extreme, of belachelijke, door.
Over welke aanvankelijke redenering gaat het hier?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een redenering niet doorgetrokken zou kunnen worden, ja, tenzij de aanvankelijke redenering in die consequentie belachelijk blijkt te zijn natuurlijk.
De twee redenen die je opgaf: tijd, familiearchief, zijn beide niet afleidbaar uit de overtypactie, en beide onjuiste aannames.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een redenering niet doorgetrokken zou kunnen worden, ja, tenzij de aanvankelijke redenering in die consequentie belachelijk blijkt te zijn natuurlijk.
De redenering die nog niét was doorgetrokken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Over welke aanvankelijke redenering gaat het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |