abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46798453
Doe dat!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46798473
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:36 schreef sigme het volgende:
Doe dat!
Hallo.
I´m back.
pi_46798937
Bruce Springsteen. .
pi_46798965
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben geen hiphop-kenner, hoor,
maar Madvillain, Ghostface Killah en Quasimoto dragen mijn goedkeuring wel weg.
Madvillain zijn MF Doom en Madlib, Quasimoto is nog een alter ego van Madlib. Madlib is werkelijkwaar briljant, tussen de ogen in DO2's termen. Hij heeft ook heel veel uitgebracht dus zat te beluisteren. Hij zit op het Stonesthrow label waar meer goede, experimentele, Hip Hop gemaakt wordt.

En Claudia, ik ben nog een risotto n00b dus zal ik jouw niks aan kunnen raden behalve dan dat risotto zonder parmazaan ook lekker is (of sta ik nu op de snob z'n teentjes).
Aldus.
pi_46798979
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bruce Springsteen. .
Jij bent te jong voor Springsteen.
Aldus.
pi_46798991
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hallo.
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, waarom zaak Weinreb dan niet? Het is een beetje een vergeten polemiek geworden.
Overtypen is geen hobby van me.
De Weineb-zaak heeft nogal véél pennen in beroering gebracht; overtypen is onhaalbaar; een studie ervan maken is een heel ander verzoek, een samenvatting maken is dat ook.

Maar laat dat jou niet weerhouden om wel de meer relevantre stukken over de Weinreb-zaak te selecteren en over te typen. Misschien heb jij zelfs wel een scanner, waarmee het overtypen zelfs zou vervallen. Misschien staat er zelfs wel wat alsvast voorgetypt op het internet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46799136
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:04 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Overtypen is geen hobby van me.
De Weineb-zaak heeft nogal véél pennen in beroering gebracht; overtypen is onhaalbaar; een studie ervan maken is een heel ander verzoek, een samenvatting maken is dat ook.

Maar laat dat jou niet weerhouden om wel de meer relevantre stukken over de Weinreb-zaak te selecteren en over te typen. Misschien heb jij zelfs wel een scanner, waarmee het overtypen zelfs zou vervallen. Misschien staat er zelfs wel wat alsvast voorgetypt op het internet.
Ik zei 'Hallo', omdat ik voor dat soort projectjes niet de tijd heb, noch ook alles daarover gelezen heb (was te jong toen dit speelde en wat later in boekvorm her en der verscheen, dekt de lading niet helemaal, volgens mij), en aangezien jij blijkbaar wel de tijd en het familie-archief tot je beschikking hebt(?), is het toch leuk om dát over te typen.
Ja, ik heb verder wel een fletbetskenner (uit 1999), maar die is niet ingehaakt. .
I´m back.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:14:50 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46799176
Mij ontgaat even waarom we Sigme na haar Kousbroekinspanning suggesties zouden moeten doen voor wat ze nog meer zou kunnen overtypen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_46799201
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:04 schreef Z het volgende:

[..]

Jij bent te jong voor Springsteen.
Misschien moet je nu, ter illustratie, een stukje overtypen uit American Psycho. .
I´m back.
pi_46799221
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Mij ontgaat even waarom we Sigme na haar Kousbroekinspanning suggesties zouden moeten doen voor wat ze nog meer zou kunnen overtypen.
Tijd, familie-archief.
I´m back.
pi_46799226
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien moet je nu, ter illustratie, een stukje overtypen uit American Psycho. .
Is dat niet te google-en?
Aldus.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:18:14 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46799240
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:17 schreef Z het volgende:
Googelen.
pi_46799248
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zei 'Hallo', omdat ik voor dat soort projectjes niet de tijd heb, noch ook alles daarover gelezen heb (was te jong toen dit speelde en wat later in boekvorm her en der verscheen, dekt de lading niet helemaal, volgens mij), en aangezien jij blijkbaar wel de tijd en het familie-archief tot je beschikking hebt(?), is het toch leuk om dát over te typen.
Ja, ik heb verder wel een fletbetskenner (uit 1999), maar die is niet ingehaakt. .
Ik heb er ook de tijd niet voor, Weinreb is ook van voor mijn tijd, in het familie-archief staat er niet veel over (geen Rubinstein, geen Nuis). En voor wat ik ervan weet boeit het me ook niet heel erg. De affaire werd uiteindelijk vrij persoonlijk, met en over personen die nou niemand meer interesseren, dacht ik.
pi_46799259
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:17 schreef Z het volgende:

[..]

Ja, nou eh, jeez.
I´m back.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:19:10 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46799263
Wat is dat voor familiearchief waarover gerept wordt?
pi_46799270
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Googelen.
Wat een raar taaltje toch dat Nederlands.

Heeft iemand gister Tim Krabbé gister gezien bij De Wereld Draait Door en over welke Japanse schrijver had hij het ook al weer?
Aldus.
pi_46799283
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:14 schreef Lienekien het volgende:
Ryan trekt dingen graag in het extreme, of belachelijke, door.
pi_46799322
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:19 schreef Z het volgende:

[..]

Wat een raar taaltje toch dat Nederlands.

Heeft iemand gister Tim Krabbé gister gezien bij De Wereld Draait Door en over welke Japanse schrijver had hij het ook al weer?
Haruki Murakami
quote:
De documentaire 'Dinner with Murakami', over de door Krabbé bewonderde Japanse schrijver Murakami, wordt aanstaande zondag 4 maart uitgezonden om 19.00 uur op Nederland 2 in 'Het uur van de wolf'.
pi_46799336
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb er ook de tijd niet voor, Weinreb is ook van voor mijn tijd, in het familie-archief staat er niet veel over (geen Rubinstein, geen Nuis). En voor wat ik ervan weet boeit het me ook niet heel erg. De affaire werd uiteindelijk vrij persoonlijk, met en over personen die nou niemand meer interesseren, dacht ik.
Ach, dat is ook de ellende uiteindelijk hè, die prachtige polemieken van WF Hermans die slaan helegaar niet meer aan. Actoren zijn dood of met pensioen als staatssecretaris cultuur. Nooit meer slapen lezen voor je lijst en that's it.
Weet je ik vind het zonde dat WF Hermans (ghzzv!) in '95 overleden is, ik vraag me altijd af hoe hij nu in de wereld zou hebben gestaan. Zou hij Pim gesteund hebben? Wilders?
I´m back.
pi_46799351
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach, dat is ook de ellende uiteindelijk hè, die prachtige polemieken van WF Hermans die slaan helegaar niet meer aan. Actoren zijn dood of met pensioen als staatssecretaris cultuur. Nooit meer slapen lezen voor je lijst en that's it.
Weet je ik vind het zonde dat WF Hermans (ghzzv!) in '95 overleden is, ik vraag me altijd af hoe hij nu in de wereld zou hebben gestaan. Zou hij Pim gesteund hebben? Wilders?
Door gevaarlijke gekken omringd .
pi_46799397
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ryan trekt dingen graag in het extreme, of belachelijke, door.
Ik zou niet weten waarom een redenering niet doorgetrokken zou kunnen worden, ja, tenzij de aanvankelijke redenering in die consequentie belachelijk blijkt te zijn natuurlijk.
I´m back.
pi_46799407
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Door gevaarlijke gekken omringd .
Elke proleet zegt dat tegenwoordig. .
I´m back.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:25:33 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46799409
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom een redenering niet doorgetrokken zou kunnen worden, ja, tenzij de aanvankelijke redenering in die consequentie belachelijk blijkt te zijn natuurlijk.
Over welke aanvankelijke redenering gaat het hier?
pi_46799423
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De twee redenen die je opgaf: tijd, familiearchief, zijn beide niet afleidbaar uit de overtypactie, en beide onjuiste aannames.
pi_46799440
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Over welke aanvankelijke redenering gaat het hier?
De redenering die nog niét was doorgetrokken?
Ik noem maar wat hoor. .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')