Volgens Google Earth zijn dat getalletjes die aangeven waar Zandvoort ligt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:46 schreef broer het volgende:
[..]
Hier zal ik wel spijt van krijgen, maar toch: wat bedoel je, DaMart?
quote:
Niet dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Z het volgende:
Dat is dezelfde gedachtengang als thaleia een bushokje en een Aziatisch meisje.
Alleen moest ik dan wel de goede getalletjes kopiëren...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens Google Earth zijn dat getalletjes die aangeven waar Zandvoort ligt.
Als je dat nodig vindt - natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef DaMart het volgende:
kun je de quote misschien ook even editen, broer?
Mijn vorige auto stond er ook op, een makkelijk te herkennen rode kever.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:01 schreef DaMart het volgende:
Dank je... ik had even wat gegevens gequoot die iets te dicht bij mijn huis kwamen...![]()
Overigens wel grappig om mijn eigen auto vanuit de lucht te zien staan via Google Earth.
Gister was thuis het internet pleite. Voordeel daarvan is dat ik heel die godganse lappen tekst van Kousbroek over kon typen. Vandaag ben ik weg, maar als er vanavond nog verbinding is tussen mijn huisje en de digitale wereldgemeenschap zal ik een topicje openen over de spellingshervorming van een slordige kwarteeuw geleden.quote:
Als je dat doet, hou ik ook van jouquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Gister was thuis het internet pleite. Voordeel daarvan is dat ik heel die godganse lappen tekst van Kousbroek over kon typen. Vandaag ben ik weg, maar als er vanavond nog verbinding is tussen mijn huisje en de digitale wereldgemeenschap zal ik een topicje openen over de spellingshervorming van een slordige kwarteeuw geleden.
Ik heb eens wat gegoogeld; het moet de destijds 'progressieve' spelling geweest zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef broer het volgende:
Een spellingshervorming in het begin van de jaren tachtig? Ik ben benieuwd.
Omdat ik ze mooi vind. Vanavond lap ik ze wel, dan kan je kijken wat jij d'r van vind.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:44 schreef Gellius het volgende:
Ik ben veel meer geinteresseerd in die lappen Kousbroek. Waarom? O, waarom?
Er zijn nog altijd mensen die de consequenties daarvan lijdzaam moeten dragen. Bedrijven die destijds opgericht zijn als 'technies adviesburo' en nu nog steeds als zodanig bestaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb eens wat gegoogeld; het moet de destijds 'progressieve' spelling geweest zijn.
Dat is toch nooit een officiële spelling geweest?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd mensen die de consequenties daarvan lijdzaam moeten dragen. Bedrijven die destijds opgericht zijn als 'technies adviesburo' en nu nog steeds als zodanig bestaan.
Ik heb geen platbedaftaster. Overtypen is mijn enige optie, helaas.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:33 schreef Gellius het volgende:
Maar het overtikken, sigme? Welk nut dient dat? Ik hoef je niet op het bestaan van OCR software te wijzen, neem ik aan?
Dat deerde de spellingshervormers niks.quote:[..]
Dat is toch nooit een officiële spelling geweest?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |