Neem je tijd, dan ga ik even een hapje eten. Tot zo!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het was iets anders. Ik kom er niet op.
Ben jij een vrinden van sigme of een vrinden van Ryan?quote:
We moeten vrezen voor de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Z het volgende:
Ik zag Sonja laats op TV, ze sprak croissant uit als kroosant. Naar die vrouw luistert half Nederland.
Maar er komen meer slanke mensen bij, dat is óók wat waard.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We moeten vrezen voor de Nederlandse taal.
Mensen die het de godganse dag alleen maar kunnen hebben over krentenkoeken en rijstwafels met 30+ kaas. Ja, da's een zegening.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er komen meer slanke mensen bij, dat is óók wat waard.
Oh jee, is het weer eens zo ver?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Dat hatelijke toontje van Ryan3 begint me behoorlijk de keel uit te hangen.
Mijn bloedeigen vader zegt in plaats van 'bedankt' 'merci'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:23 schreef JAM het volgende:
Ik ken mensen die 't een 'kwu-santje' noemen.
Valt het jou ook op dat mensen zo vaak 'super' zeggen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen vader zegt in plaats van 'bedankt' 'merci'.
Vandaag? Nee. Gisteren: ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Claudia_x het volgende:
Liep jij rond lunchtijd in het Oosterpark, Gellius?
Ik kon het niet goed zien want ik was me hard aan het lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |