Ik heb geen bagger gehoordquote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef kreuk050 het volgende:
Ja was erg tam publiek op het begin, middenstuk was trouwens bagger, 3 verschillende nummers met OOOLA ofzo en dat op 3 verschillende manieren.
Je moet ook niemand willen snijden!quote:Verder nog ongelukje met me auto gehad, wilde iemand snijdenmaar snee 'm te erg en toen BOEM. Kut.
Ja, bij Baby Fratelli pas. Heb ze nu twee keer gezien en beide keren was dit het geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Kwam bij jullie die pit ook pas een beetje op gang toen het concert al halverwege was?
quote:
Ik kwam een half uurtje voor de fratellis begon binnen en je kon makkelijk naar beneden lopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef Breuls het volgende:
Nou, na Gem () had iedereen wel zin in iets leuks dus dat ging al wat beter. Ik heb alleen geen goed zicht op de zaal gehad, want ik moest natuurlijk weer pissen en belandde daarna achteraan in de zaal.
Deze :quote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
Wat was de setlist van gisteren?
Toen liep ik juist naar boven.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kwam een half uurtje voor de fratellis begon binnen en je kon makkelijk naar beneden lopen.
Gewoon zeggen dat je vrienden beneden staan en iedereen aardig aankijken
Maar het ging goed los in de pit iig![]()
Een fake spot!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:08 schreef Leonos het volgende:
Dan was jij het dus niet die ik gezien had
Of ze zijn gewoon overwerkt, wat me de meest logische conclusie lijktquote:
Dat zou wel zonde zijn ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Als ze maar niet ineens Pinkpop gaan afzeggen, dan vind ik alles goed...
Ben ik het niet met je eens. The Fratellis hebben juist heel erg een eigen geluid. Heb je wel eens wat van ze gehoord vraag ik me afquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |