Dit is ook een leuke avaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:17 schreef Vampier het volgende:
......
zeg,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef nokwanda het volgende:
SLOTJEEEE!!!!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
zeg,
ga jij eens gauw ergens anders de vet coole mam uithangen !
![]()
wat een lelijke kuthoptietenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:10 schreef Mirage het volgende:
geweldig EW !!!
Zooooo lief !
![]()
hahahahahanichtenversierder
Biaatchquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hij bemoeit zich ook met mijn collega's (
![]()
)
via foonquote:
quote:
één van de jongste volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:15 schreef -Marc- het volgende:
Ben jij niet de jongste Fok! User?
wacht maar tot ik thuis kom.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
oh mijn neukende god, jij bent nu echt een held!
Mag ik je aanraken?
stfu Biaatch!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:29 schreef MrManiak het volgende:
Get a motherfucking life, wanker........:')
Oeh, andersquote:
Mijn whisky is ouderquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:27 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
één van de jongste volgens mij.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik vind hem wel lachen maar inderdaad heeft het weinig met TRU te maken dus op veler verzoek==>> ONZ
a gut... uit welke peuterspeelzaal ben jij ontsnapt ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef MrManiak het volgende:
TT, moet je al naar bed toe van je mama? Sesamstraat is al lang afgelopen hoor
Wheehhe pwndquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
a gut... uit welke peuterspeelzaal ben jij ontsnapt ?
Het geeft niet hoor ventje...
zodra je ietsjes groter wordt ga je vanzelf het verschil tussen TT en TS begrijpen.![]()
Nee, hij heeft voldoende gezond verstand en verantwoordelijkheidsgevoel om dat redelijk zelf te kunnen bepalen zonder dat mamma dat moet zeggen EN ook nog een leven zodat ie niet de hele dag op fok zit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef MrManiak het volgende:
TT, moet je al naar bed toe van je mama? Sesamstraat is al lang afgelopen hoor
Omg, daar heb je mequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
a gut... uit welke peuterspeelzaal ben jij ontsnapt ?
Het geeft niet hoor ventje...
zodra je ietsjes groter wordt ga je vanzelf het verschil tussen TT en TS begrijpen.![]()
Jij komt om in de pussyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef Electro-Worm het volgende:
ik heb er 4, binnekort meer. dus misschien heb ik wel met meer ervaring met poesjes dan jij denkt![]()
quote:
wat een kut avatar, ik wil dood en verderf zien, hoe mensen opengereten worden, en zich dan in een laatste adrenaline-stoot zichzelf de bek eronder spuiten, en dan al gorgelend ten onder gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:07 schreef Electro-Worm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb hem bewerkt en als avatar gezet
![]()
![]()
ik las: googelend ten onder gaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wat een kut avatar, ik wil dood en verderf zien, hoe mensen opengereten worden, en zich dan in een laatste adrenaline-stoot zichzelf de bek eronder spuiten, en dan al gorgelend ten onder gaan.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik las: googelend ten onder gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |