http://www.youtube.com/watch?v=IqlwKugzt_Qquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:32 schreef Miraaa het volgende:
Huub was vanmorgen bij Giel Beelen in de uitzending en daar liet hij Huub die "para broda" rap horen. ( jaja ik heb het gehoord )
Is hier een filmpje van ??
Ik wil het zo graag even zien![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYIquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:32 schreef Miraaa het volgende:
Psssttttt....Youhoe....ff tussendoor![]()
Huub was vanmorgen bij Giel Beelen in de uitzending en daar liet hij Huub die "para broda" rap horen. ( jaja ik heb het gehoord )
Is hier een filmpje van ??
Ik wil het zo graag even zien![]()
kan ik mee leven ...ok doen we!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:34 schreef Jm4nski het volgende:
beste mogelijk script voor vanaaf
huub krijgt te horen dat hij vergiftigt is en brain moet de villa verlaten
J.aap geeft de imuniteit aan snollie en nats eruit of geeft imuniteit aan natas en snollie eruit
Dan vrees ik toch weer te moeten kijken, ben gisteren afgehaakt ivbm de nieuwkomer, en het feit dat Amanda er niet uithoefde. Baal er nog van, maar toch maar weer kijken vanavond.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:34 schreef Jm4nski het volgende:
beste mogelijk script voor vanaaf
huub krijgt te horen dat hij vergiftigt is en brain moet de villa verlaten
J.aap geeft de imuniteit aan snollie en nats eruit of geeft imuniteit aan natas en snollie eruit
Wil je daar mee zeggen dat Brian aantrekkelijk is?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:34 schreef Taurus het volgende:
Boeiend, volgens mij mag die Jaap Brian helemáál niet. Onaantrekkelijke mannen vinden mannen als Brian verschrikkelijk.
Hey toppiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik tiepel nu zowel hier als op vol dus bij deze: http://www.youtube.com/watch?v=IqlwKugzt_Q (vind de samenwerking trouwens wel leuk)![]()
letterlijk EN figuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:35 schreef n1ek het volgende:
Jaap vind Natasia super, dat wordt nog een zware kluif voor de rest
Ik vind van niet, maar ik denk wel dat veel mannen dat denken. Het is in ieder geval n player voor meisjes als Amanda en Nena, 'n gladde jongen, daar houden mannen niet van. Ik denk alleen mannen die hetzelfde zijn als Brian, maar iemand als Jaap mag hem niet denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat Brian aantrekkelijk is?![]()
Gisteravond vond hij haar nog helemaal niets anders. Hij prikt toch hopelijk wel door dat geslijm van vandaag heenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:35 schreef n1ek het volgende:
Jaap vind Natasia super, dat wordt nog een zware kluif voor de rest
Eric dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wil een stem uitbrengen dat geen enkel groepje genaaid kan worden.
Stel je nou dat aantrekkelijke mannen Brian niet verschrikkelijk vinden omdat die zich niet "bedreigd" voelen door Brian's uiterlijk terwijl een onaantrekkelijke man daar jaloers op zou zijn??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:34 schreef Taurus het volgende:
Boeiend, volgens mij mag die Jaap Brian helemáál niet. Onaantrekkelijke mannen vinden mannen als Brian verschrikkelijk.
Brian en Amanda dekken elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:37 schreef Borga het volgende:
Jaaaaa hij gaat Natasia kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |