En toch heeft Brian hier wel een punt hoor. Erik trekt idd naar Amanda toe. In het interview laatst zei hij ook al het goed te kunnen vinden met haar. En als Sylvia weg is waar staat Huub dan nog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef Lieve het volgende:
Sylvia moet erui van Brian. Zo breek hij de veiligheid van Huub af. En voorkomen dat Eric en Huub boddy's worden.
En Jaap laten pesten door Huub. Syl zorgt ervoor dat Huub er nog is.
Jaap gaat m isleid worden door Natasia en brian en Amanda.
Amanda gaat er wel voor zorgen dat Eric geen buddy's wordt met Huub. Het gaat om het voordeel eruit halen!
Ja, en Jaap is dom blondje? ( denk ik wel trouwens)
Denk om je bloeddrukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef demins het volgende:
Het is racist en interview om maar eens twee veelgemaakte vergissingen te noemen!![]()
Dus NIET rascist en intervieuw
Zijn schets vernietigen die hij maakte net over dat plan met Jaap etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
Wat doet die dorpsgek nou weer?
Er is een fimpje volgens mij in een cos hiervoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:32 schreef Miraaa het volgende:
Psssttttt....Youhoe....ff tussendoor![]()
Huub was vanmorgen bij Giel Beelen in de uitzending en daar liet hij Huub die "para broda" rap horen. ( jaja ik heb het gehoord )
Is hier een filmpje van ??
Ik wil het zo graag even zien![]()
Misschien op de site van Giel zelf?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:32 schreef Miraaa het volgende:
Huub was vanmorgen bij Giel Beelen in de uitzending en daar liet hij Huub die "para broda" rap horen. ( jaja ik heb het gehoord )
ik tiepel nu zowel hier als op vol dus bij deze: http://www.youtube.com/watch?v=IqlwKugzt_Q (vind de samenwerking trouwens wel leuk)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:32 schreef Miraaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |