Ik denk dat hij er te dom en arrogant voor is maar zou Brian in de gaten hebben dat het programma zonder Hupert wellicht een vroege(re) dood sterft?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef rooie3 het volgende:
Die dorpsgek wil Huub er gewoon inhouden omdat Huub het vuile werk wel opknapt
Wat een laag loeder is het ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
Brian wil dus 100CP aan Jaap geven zodat ie zijn vriendin Cora kan uitnodigen mits ie wel Sylvia of Huub immuniteit geeft
Mooi eigenlijk.. mensen met ZO'N(!) plaat voor de kopquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian moet eigenlijk gewoon voortaan mastermind genoemd worden, tjongejonge wat een groot brein
en hij eerder wint?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er te dom en arrogant voor is maar zou Brian in de gaten hebben dat het programma zonder Hupert wellicht een vroege(re) dood sterft?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Mooi eigenlijk.. mensen met ZO'N(!) plaat voor de kop
Dan is Japio wel slim genoeg om diezelfde deal te eisen bij een andere partijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
Brian wil dus 100CP aan Jaap geven zodat ie zijn vriendin Cora kan uitnodigen mits ie wel Sylvia of Huub immuniteit geeft
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook enorm de pest aan zowel Natasia als Brian. Daar lijkt me ook niets mis mee. Zodra je echter de nadruk gaat leggen op het feit dat Natasia in Suriname is geboren, begeef je je al op een grens denk ik. Dat heeft er namelijk geen zak mee te maken of je iemand wel of niet mag. Als je het dan tóch noemt, kan dat wel eens opgevat worden alsof dat er volgens jou mee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Omkopen met cp mag?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef demins het volgende:
Het is racist en interview om maar eens twee veelgemaakte vergissingen te noemen!![]()
Dus NIET rascist en intervieuw
Staat toch los van elkaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:26 schreef Lynn-Live het volgende:
Droom lekker verder Brian, dit lukt je niettenzij de redactie alweer anders heeft besloten
![]()
Als je Amanda zo wantrouwt Brian dan moet je haar ook niet meer N**ken viespeuk!!!!!!!!!!!!!
En daarna is Jaap alle dagen de l*l want dan jat brian zijn punten en de rest van waardevolle zaken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ja tuurlijk, maar als je al naar omkoping moet grijpen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Omkopen met cp mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |