Was jij niet fan van Brooke?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef Jerruh het volgende:
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...
Whahahaha, die was mooi idd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...
ik vond brooke ech lief en schattig en apart!quote:
Nik op nummer 1, op de hielen gezeten door Mercedes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond brooke ech lief en schattig en apart!
maar goed
mijn alltime favourites zijn toch echt wel elyse, mercedes, april, shandi, nicole-3, bre, mollie sue en nik...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat iedereen ziet in nicole-5... ik vond haar boring, jankzakkerig en eigenlijk zelfs lelijk....
Ik vond haar ook niets, te ''popperig''quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat iedereen ziet in nicole-5... ik vond haar boring, jankzakkerig en eigenlijk zelfs lelijk....
Tis sprekend Joanie vinnik... en ik ben blijkbaar niet de enige, het stuk waar deze foto vandaan komt gaat ook over Joanie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is joanie niet, maar een deelneemster aan antm cycle 7...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |