Chinaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef Intxaurraga het volgende:
Lijkt op Finland. Anyway, ik was.
[afbeelding]
Aaah, een vin. Die tips zijn steeds veel moeilijker dan de tekeningen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Hahha is dat een haai?
Als je mij toch niet hadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Aaah, een vin. Die tips zijn steeds veel moeilijker dan de tekeningen.
Limburgquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Landje met veul overstromingen.
Zeg dan gelijk dat Dacca de hoofdstad isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:41 schreef Intxaurraga het volgende:
Hm, ik haal de vaart eruit. Het ligt hier ergens:
[afbeelding]
Bangladeshbord.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef Palau het volgende:
Bangladesh. Iemand anders mag
Een piranha!quote:
ehmmm...,,, ik denk nijmegenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Belgie![]()
Volgende :
[afbeelding]
..........land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Ja ik was ff eten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef Syb-rund. het volgende:
Daar heb je die rekel weer
off course is het weer goed![]()
Juist. De Amazone wordt vaak de longen van de aarde genoemd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Syb-rund. het volgende:
BRazilie! Regenwoud -> lucht -> longen ?
Ja, de Amazone wordt de longen van de wereld genoemd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Syb-rund. het volgende:
BRazilie! Regenwoud -> lucht -> longen ?
Aardrijskunde 4 teh pwn!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef Syb-rund. het volgende:
pff, je bent veels te goed
Heel leuk en aardig, maar nu wilt niemand meer een paint posten omdat je toch alles al weißtquote:
Mij best, ik sluit mezelf uit van deelname voor de komende tijd. Stiekem ook omdat ik geen zin heb in painten nu. Alleen ik denk dat het topic nu dood gaat bloedenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar nu wilt niemand meer een paint posten omdat je toch alles al weißt
Ik ben er overigens klaar mee voor vandaag![]()
correctemquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:38 schreef OA het volgende:
Guyana
Colombia inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef Syb-rund. het volgende:
Colombia toch?
Ik ben ook niet zo best met paint, die muis hier is echt vet irritant
Edit:heb de hint nu pas door
Owja, dat is best logischquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:17 schreef Gutz het volgende:
Noord & Zuid-Korea????
belgie ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:14 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
Succes, hoop dat ie fucking moeilijk is. Te lang aan het painten geweest op mijn werk
Hint: Grote scheur
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:24 schreef Syb-rund. het volgende:
Een beetje een staat doen van amerika hea, ik moest helemaal zoeken enzo
Ik snap geen reet van de hintquote:

oooowwwwhhhh, dashbord!1!!LOLOLENEINZ!1!~!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef Syb-rund. het volgende:
bangladeshbord ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |