Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Werchter deze week nog gaat uitverkopen. 't Zou me zelfs niet verbazen als het vandaag al uitverkoopt. Als je gaat wachten op de volledige line-ups ben je te laat....
Ik ga iig straks maar kaartjes bestellen. Die sukkelvrienden van me willen dit jaar niet naar Roskilde![]()
Dan koop je toch ook een kaartje voor Lowlands?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..![]()
![]()
Ik ga naar beidequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..![]()
![]()
Ligt eraan wat precies je eindbestemming is. Vorig jaar hebben wij er een kleine 2 uur over gedaan om tot 9 km van Werchter te komen (vanuit Utrecht). Maar daar begon de festivalgangers-file en hebben we er 2 uur over gedaan om bij de parkeerplaats/camping te komen!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
Neede-Werchter 3 uur... Dan sluit je aan in de file. Weet je voor Enschede-Werchter ook wel genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
quote:Rock Werchter beste festival ter wereld
Op de International Live Music Conference (ILMC), waar jaarlijks de Arthur Awards worden uitgereikt aan professionals uit de live muziekindustrie, is Rock Werchter afgelopen weekend uitgeroepen tot beste festival. Muziekorganisator Herman Schueremans kreeg een Arthur Award voor beste promotor. De Vlaamse podiumbouwer Stageco, die de podia van onder meer Rock Werchter en Metallica opzet, werd uitgeroepen tot beste dienstverlenend bedrijf uit de live muziekindustrie.
Meer dan 3.500 professionals uit de muziekindustrie brachten hun stem uit. De prijzen zelf werden zaterdagavond in Londen uitgereikt. Voor Rock Werchter is het al de derde Arthur Award in vier jaar. Herman Schueremans kreeg in 1997 al eens de prijs van beste promotor van concerten en festivals op de International Live Music Conference.
De conferentie vond voor het eerst plaats in 1988 en is sindsdien uitgegroeid tot een van de belangrijkste bijeenkomsten van promotors, agenten, managers en festivalorganisatoren uit meer dan veertig landen.
Andere prijswinnaars zaterdagavond waren Robbie Williams, die de Arthur Award voor beste tournee kreeg, en Wembley Arena, die tot beste concertzaal werd verkozen. lvb
De Standaard
Datzelfde probleem hadden wij ook. Knap waardeloos, ook nog wat bands gemistquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:03 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat precies je eindbestemming is. Vorig jaar hebben wij er een kleine 2 uur over gedaan om tot 9 km van Werchter te komen (vanuit Utrecht). Maar daar begon de festivalgangers-file en hebben we er 2 uur over gedaan om bij de parkeerplaats/camping te komen!!![]()
Dat is wel een gerenomeerde (cover)band, dus het lijkt me vrij serieus. Bovendien is er nog amper iets bekend gemaakt voor de Marquee op die dag....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef tarzan1 het volgende:
www.aussiefloyd.com
en dan bij tour dates:
"29th June Belgium Werchter Festival"
weet niet of ik dit nou als serieus moet opvatten.
Bovendien is het optreden op Arrow de dag later officieel bevestigd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is wel een gerenomeerde (cover)band, dus het lijkt me vrij serieus. Bovendien is er nog amper iets bekend gemaakt voor de Marquee op die dag....
Ai ai, dat wordt genieten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef tarzan1 het volgende:
www.aussiefloyd.com
en dan bij tour dates:
"29th June Belgium Werchter Festival"
weet niet of ik dit nou als serieus moet opvatten.
QOTSA en the White Stripes denk ik niet, volgens mij moeten er vooral nog middagacts bekend worden gemaakt voor de main stage, daar lijken die 2 mij te groot voor. Die anderen zouden inderdaad wel eens langs kunnen komen inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:37 schreef ruud.nl het volgende:
Welke acts verwachten jullie nog allemaal voor dit jaar?
Ik gok dat onder andere
Queens of the Stone Age
the White Stripes
James Morrison
The Fratellis
the Arcade Fire
nog wel aan de line-up worden toegevoegd.![]()
Voor Pearl Jam op vrijdag en voor de Chemical Brothers op zaterdag is nog wel ruimte voor een grote naam, daar lijken me deze twee bands uitermate geschikt voor, aangezien ze toch in de buurt zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
QOTSA en the White Stripes denk ik niet, volgens mij moeten er vooral nog middagacts bekend worden gemaakt voor de main stage, daar lijken die 2 mij te groot voor. Die anderen zouden inderdaad wel eens langs kunnen komen inderdaad
Vrijdag zou kunnen inderdaad. Zaterdag denk ik dat de Killers (mijns inziens volkomen onterecht) heel erg hoog gezet gaan wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Voor Pearl Jam op vrijdag en voor de Chemical Brothers op zaterdag is nog wel ruimte voor een grote naam, daar lijken me deze twee bands uitermate geschikt voor, aangezien ze toch in de buurt zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |