quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Na Metallica, Pearl Jam & Beastie Boys vallen deze nieuwe namen nogal tegen
Nee zijn niet te vergelijken, maar ik vind de line up super tot nu toe. Ben benieuwd wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou sorry hoor maar dat heeft toch bij lange na niet de klasse van Metallica & Pearl Jam. Zijn ook niet echt te vergelijken maar toch....
Vetquote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef tarzan1 het volgende:
Festivalnoise.be bevestigd Air.
"Op 28 maart stelt Air hun nieuwe album "Pocket Symphony" voor in de AB te Brussel. Helaas, dit concert is reeds uitverkocht. Niet getreurd echter, want tussen 28 juni en 1 juli komen ze opnieuw naar Vlaanderen om het feestje in de AB even over te doen tijdens Rock Werchter! "
Air, Interpol en Klaxons idd!!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef TheArowana het volgende:
Bij deze wil ik m'n frustratie uiten over het feit dat ik niet naar Werchter kan terwijl er fantastische namen op de affiche staan. Ik zat erover te denken om de eerste dag te gaan voor de Beastie Boys, Muse, Björk en Marilyn Manson, maar nu zie ik dat op de laatste dag Interpol komt! Oh ik ben ook zo gek op Interpol! En het is nog maar de vraag of ik nog veel kansen ga krijgen ze te zien. Ik ga zometeen even checken waar ze nog optreden.
Ook LCD soundsystem komt. En ik lees hier net boven dat fucking AIR komt. Damn, straks boeken ze nog Daft Punk en MOET ik wel komen..
Maar enfin, ik kan dus niet omdat ik geen geld heb (en ik 170 euro (ofzo) voor een kaartje gewoon erg veel vind terwijl eten en drinken op zo'n festival ookal zo duur is). Ik heb geen geld omdat ik naar Hongarije op vakantie ga met vier maten, alwaar we naar Sziget zullen gaan. Ook zeer zéér gaaf. Maarja, dan mis je wel al die superacts..
[edit] vergeef me aub deze loze post, maar het moest er gewoon uit..
Mja ik zou het nu wel kunnen betalen, maar ik weet niet of ik dan nog genoeg geld bij elkaar krijg voor die reis naar Hongarije, we hebben namelijk nog niet echt een idee hoeveel dat tripje gaat kosten maar ik gok ergens tussen de 400 en 600 euro. En dat tover ik als student niet zomaar tevoorschijn; zelfs al heb ik een bescheiden bijbaantje naast m'n studie, zal het grootste deel in de hongarije-pot verdwijnen, en van de rest wil ik nog wel eens iets leuks gaan doen of eens nieuwe kleren kopen enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:26 schreef bloodymary het volgende:
TheArrowana, kun je dan niet een manier verzinnen om snel wat te verdienen?![]()
Ik zou dat toch echt niet laten lopen dit programma. Daar krijg je spijt van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |