Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Werchter deze week nog gaat uitverkopen. 't Zou me zelfs niet verbazen als het vandaag al uitverkoopt. Als je gaat wachten op de volledige line-ups ben je te laat....
Ik ga iig straks maar kaartjes bestellen. Die sukkelvrienden van me willen dit jaar niet naar Roskilde![]()
Dan koop je toch ook een kaartje voor Lowlands?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..![]()
![]()
Ik ga naar beidequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jamaar dadelijk is de line up van Lowlands veel beter..![]()
![]()
Ligt eraan wat precies je eindbestemming is. Vorig jaar hebben wij er een kleine 2 uur over gedaan om tot 9 km van Werchter te komen (vanuit Utrecht). Maar daar begon de festivalgangers-file en hebben we er 2 uur over gedaan om bij de parkeerplaats/camping te komen!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
Neede-Werchter 3 uur... Dan sluit je aan in de file. Weet je voor Enschede-Werchter ook wel genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijden ernaartoe?, Zeg maar vanaf Enschede.
quote:Rock Werchter beste festival ter wereld
Op de International Live Music Conference (ILMC), waar jaarlijks de Arthur Awards worden uitgereikt aan professionals uit de live muziekindustrie, is Rock Werchter afgelopen weekend uitgeroepen tot beste festival. Muziekorganisator Herman Schueremans kreeg een Arthur Award voor beste promotor. De Vlaamse podiumbouwer Stageco, die de podia van onder meer Rock Werchter en Metallica opzet, werd uitgeroepen tot beste dienstverlenend bedrijf uit de live muziekindustrie.
Meer dan 3.500 professionals uit de muziekindustrie brachten hun stem uit. De prijzen zelf werden zaterdagavond in Londen uitgereikt. Voor Rock Werchter is het al de derde Arthur Award in vier jaar. Herman Schueremans kreeg in 1997 al eens de prijs van beste promotor van concerten en festivals op de International Live Music Conference.
De conferentie vond voor het eerst plaats in 1988 en is sindsdien uitgegroeid tot een van de belangrijkste bijeenkomsten van promotors, agenten, managers en festivalorganisatoren uit meer dan veertig landen.
Andere prijswinnaars zaterdagavond waren Robbie Williams, die de Arthur Award voor beste tournee kreeg, en Wembley Arena, die tot beste concertzaal werd verkozen. lvb
De Standaard
Datzelfde probleem hadden wij ook. Knap waardeloos, ook nog wat bands gemistquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:03 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat precies je eindbestemming is. Vorig jaar hebben wij er een kleine 2 uur over gedaan om tot 9 km van Werchter te komen (vanuit Utrecht). Maar daar begon de festivalgangers-file en hebben we er 2 uur over gedaan om bij de parkeerplaats/camping te komen!!![]()
Dat is wel een gerenomeerde (cover)band, dus het lijkt me vrij serieus. Bovendien is er nog amper iets bekend gemaakt voor de Marquee op die dag....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef tarzan1 het volgende:
www.aussiefloyd.com
en dan bij tour dates:
"29th June Belgium Werchter Festival"
weet niet of ik dit nou als serieus moet opvatten.
Bovendien is het optreden op Arrow de dag later officieel bevestigd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is wel een gerenomeerde (cover)band, dus het lijkt me vrij serieus. Bovendien is er nog amper iets bekend gemaakt voor de Marquee op die dag....
Ai ai, dat wordt genieten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef tarzan1 het volgende:
www.aussiefloyd.com
en dan bij tour dates:
"29th June Belgium Werchter Festival"
weet niet of ik dit nou als serieus moet opvatten.
QOTSA en the White Stripes denk ik niet, volgens mij moeten er vooral nog middagacts bekend worden gemaakt voor de main stage, daar lijken die 2 mij te groot voor. Die anderen zouden inderdaad wel eens langs kunnen komen inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:37 schreef ruud.nl het volgende:
Welke acts verwachten jullie nog allemaal voor dit jaar?
Ik gok dat onder andere
Queens of the Stone Age
the White Stripes
James Morrison
The Fratellis
the Arcade Fire
nog wel aan de line-up worden toegevoegd.![]()
Voor Pearl Jam op vrijdag en voor de Chemical Brothers op zaterdag is nog wel ruimte voor een grote naam, daar lijken me deze twee bands uitermate geschikt voor, aangezien ze toch in de buurt zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
QOTSA en the White Stripes denk ik niet, volgens mij moeten er vooral nog middagacts bekend worden gemaakt voor de main stage, daar lijken die 2 mij te groot voor. Die anderen zouden inderdaad wel eens langs kunnen komen inderdaad
Vrijdag zou kunnen inderdaad. Zaterdag denk ik dat de Killers (mijns inziens volkomen onterecht) heel erg hoog gezet gaan wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Voor Pearl Jam op vrijdag en voor de Chemical Brothers op zaterdag is nog wel ruimte voor een grote naam, daar lijken me deze twee bands uitermate geschikt voor, aangezien ze toch in de buurt zijn.![]()
Dan zie ik je hopelijk dit jaar vast wel...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef Retro het volgende:
Zes uur ('s ochtends, ja) door vanuit Zeeuws-Vlaanderen. Plaatsen voor het uitkiezen!
Of Dour?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef Retro het volgende:
In Cadzand, op vrijdagavond laatst. Afin, terug on topic. Ik hoop toch echt op nog wat minder bekende alternatieve rockbandjes. Ik ben nooit zo voor de "echt" grote namen.
Dan moet je naar pukkelpop gaan, zeg je dan. Klopt, ga ik ook
mmmm ik heb wel een bevestiging van m'n reservering maar ik heb geen mail gehad dat m'n betaling binnen is (en het geld is al een paar dagen terug afgeschreven)....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef -Sum- het volgende:
Ik heb iig mail gehad dat mn betaling is ontvangen
Dat smaken verschillen komt in deze post perfect tot uiting!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Heideroosjes!!!! Eindelijk een band die een feestje bouwt
Nu nog Flogging Molly...please.
Tijdens QOTSA ben ik in slaap gevallen op Lowlands, wat saai![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:59 schreef Grumpey het volgende:
vind ze alle 3 niks.
(pas in deze post komt smaakverschil pas echt boven)
ik heb gister gestort en vandaag mail gehad ter bevestiging van de betaling.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
mmmm ik heb wel een bevestiging van m'n reservering maar ik heb geen mail gehad dat m'n betaling binnen is (en het geld is al een paar dagen terug afgeschreven)....![]()
dan had je 3 jaar geleden niet moeten gaan..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef Retro het volgende:
Frank Black alsin de frontman van The Pixies? Da's wel héél okay. De rest doet me niet zo heel veel, Qotsa al gezien, Heideroosjes zijn het ook niet écht meer. En Razorlight, ik dacht dat het ROCK Werchter was?
De prijzen voor RW kon ik niet vinden, maar bij een ander festival zag ik deze prijzen staan:quote:What is a 'podpad'?
Designed and developed for Glastonbury Festival 2005, the 'podpad' will stand up to the most severe of weather conditions, offering you a very real and stylish alternative to camping in a tent.They are very comfortable, weatherproof, cool, more soundproof, secure, and safe with optional extras available to increase your comfort.They are also the perfect solution to a group base camp, on-site storage, as well as their primary use as live-in accommodation.
Podpad living
Escape the hassles of finding camp space, erecting tents, flapping canvas, leaks and, the inevitable take-down and trying to repack into a bag seemingly designed only to ever fit your tent at the point of leaving the factory. We will deliver, build, breakdown and store for you, so that your accommodation is ready for you when you arrive and, is packed away after you leave site.
Tucked up, as snug as a bug in a 'podpad', you will be the Jones's that next year, your less comfortable neighbours will be vowing to "keep up with..."
Podpad specification
The 'podpad' measures approx 8'x6' (2.300x1.800mm) and is primarily of a wooden construction. The 'podpad' can stand alone, detached, or form part of a terrace of up to six accommodation units, space permitting.The 'podpad' is available as a 'basic' model, with no beds fitted or, it can be built with your choice of bed configuration, either single twin or a double bed (see pics above). These beds come with mattresses (but please BYO bedding). They are are raised off the floor providing for increased comfort and valuable underbed storage space.The basic 'podpad' comes pre-decorated and with groundsheet, fitted carpet, interior light, shelving with a mirror and a lock on the front door. Three sliding tinted acrylic windows (+ curtains) provide for ventilation and natural light, allowing you to look out, whilst restricting others' vision in.
Welke cd bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:53 schreef Grumpey het volgende:
Ja, de cd van Razorlight is die van een stereotype rockbandje, met rustig nummertje hier, iets sneller daar, een solo hier, etc.
Het is eigenlijk een schande dat ze er niet vorig jaar gewoon stonden na het uitbrengen van de CD, zoals op Lowlands wel het geval was.
Festivals horen hip te zijn*quote:Op zondag 18 maart 2007 00:34 schreef TheArowana het volgende:
Podpads zijn te hip voor een festival.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef StunningCunt het volgende:
Dat past precies bij die Barbie's die ieder jaar weer met een volle koffer kleding op het festival aankomen. Ik erger me daar kapot aan. Mooie kleertjes aan, 's ochtends een uur je make-up verzorgen en dan even een paar Muesli repen verorberen om lekker fris naar het terrein te gaan. Daar vervolgens een lekker dekentje neerleggen en lekker zonnebaden. Komop zeg, 4 dagen overal schijt aan hebben en gaan. Dat is een festival.
Lol die barbies heb ik vorig jaar op RaR niet gezien. Zou ze wel op pinkpop verwachten ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:47 schreef StunningCunt het volgende:
Dat past precies bij die Barbie's die ieder jaar weer met een volle koffer kleding op het festival aankomen. Ik erger me daar kapot aan. Mooie kleertjes aan, 's ochtends een uur je make-up verzorgen en dan even een paar Muesli repen verorberen om lekker fris naar het terrein te gaan. Daar vervolgens een lekker dekentje neerleggen en lekker zonnebaden. Komop zeg, 4 dagen overal schijt aan hebben en gaan. Dat is een festival.
idem hier. Incl. slaapplek bij een Hongaarse vriend van ons thuis....over financieel fijner gesprokenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef denka het volgende:
Zie zojuist pas de prijzen voor WerchterTof festival gezien het programma maar qua prijs te duur voor mij aangezien ik ook naar andere festivals ga..Ik d8 voor een 130 euro klaar te zijn maar dat valt toch vies tegen. Dan komt er ook nog de hele zooi uitgaven bij en dan ben toch al gauw een 300-400 euro kwijt
![]()
Dan zit ik liever voor dat geld 7 dagen in hongarije bij Sziget met reis en al..
Jammer..
Ok, verkeerde woordkeus wellicht. 'modieus' dan ofzo? Ik vind het echt iets voor mensen op de top van de trendy/lifestyle/glamour-golf...quote:Festivals horen hip te zijn*
Precies, laat iedereen gewoon op zijn/haar eigen manier het festival beleven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha wat een ergernissen hier zeg. Ik vind het juist wel leuk dat er niet alleen maar ongewassen alto's met Metallica shirts uit 1993 rondlopen. Laten we wel wezen, Werchter is gewoon een ontzettend mainstream festival, waar ook dit soort meisjes op afkomen. Ik zie niet in wat daar mis mee is, of waarom je je daar uberhaupt aan ergert.
Ik heb dat douchen op festivals ook nooit zo begrepen hoor, daar hoef je helemaal geen stinkende alto voor te zijn volgens mij. Ik vind het onhandige, oncomfortabele douches en ga er niet graag onder staan. Niet douchen is ook geenszins ongezond en een beetje stinken wel zo charmant na een festival. Daarbij heb ik helemaal geen vervelende lijflucht. Nouja, eigenlijk heb ik gewoon geen zin in de rij te staan voor de douche en nat/klam van het water terug naar de tent te sjokken. Bovendien zou ik niet weten wanneer ik moet douchen. Als je niet slaapt ben je toch op het festivalterrein? Alsof ik daar wat van zou willen missenquote:Haha wat een ergernissen hier zeg. Ik vind het juist wel leuk dat er niet alleen maar ongewassen alto's met Metallica shirts uit 1993 rondlopen. Laten we wel wezen, Werchter is gewoon een ontzettend mainstream festival, waar ook dit soort meisjes op afkomen. Ik zie niet in wat daar mis mee is, of waarom je je daar uberhaupt aan ergert.
Mja, ik ben zelf na die 4 dagen ook een stinkende ongeschoren zwerver, maar als mensen er op hun paasbest bij willen lopen heb ik daar weinig problemen mee. Pluspuntje voor het uitzicht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:22 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Ik heb dat douchen op festivals ook nooit zo begrepen hoor, daar hoef je helemaal geen stinkende alto voor te zijn volgens mij. Ik vind het onhandige, oncomfortabele douches en ga er niet graag onder staan. Niet douchen is ook geenszins ongezond en een beetje stinken wel zo charmant na een festival. Daarbij heb ik helemaal geen vervelende lijflucht. Nouja, eigenlijk heb ik gewoon geen zin in de rij te staan voor de douche en nat/klam van het water terug naar de tent te sjokken. Bovendien zou ik niet weten wanneer ik moet douchen. Als je niet slaapt ben je toch op het festivalterrein? Alsof ik daar wat van zou willen missen
Maar toch, die ongewassen alto's hebben heel het festivalgebeuren gemaakt tot wat het is toch? En nu komen er van die festivalpods om het van ze af te pakken![]()
Dit heb ik ook al vaak meegemaakt. Vooral jonge kids die nietsvermoedend helemaal vooraan gaan staan en geen idee hebben op wat komen gaat..Meestal spreek ik ze wel ff aan als ze weten hoe en wat maar 9 van de 10 keer denken ze dat ze daar rustig naar de muziek kunnen luisteren.. Geef de tip dat ze beter een behoorlijk stuk naar achteren moeten lopen willen ze er zonder kleerscheuren vanaf komen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:55 schreef StunningCunt het volgende:
Maar die meisjes waar ik het over heb, zijn dus die figuren die dan bij hun favoriete bandje even naar de railing denken te kunnen lopen. Daar dan met veel moeite aangekomen, blijven ze er even hangen. Vervolgens komt Metallica, Rammstein etc. op en moeten ze een voor een weggedragen worden. "wat een lomperds !" tja, die weten gewoon niet waar ze aan beginnen.
Heb persoonlijk meer een hekel aan die kleine 15 jarige meisjes die, wanneer jij je uiterste best hebt gedaan rechtmatig een goed plekje te zoeken, in je rug komen staan porren en zich met hun ellebogen naar voren werken. Daar ga ik steevast gewoon zo hard mogelijk bij op de tenen staan en tegenaan springenquote:Maar die meisjes waar ik het over heb, zijn dus die figuren die dan bij hun favoriete bandje even naar de railing denken te kunnen lopen. Daar dan met veel moeite aangekomen, blijven ze er even hangen. Vervolgens komt Metallica, Rammstein etc. op en moeten ze een voor een weggedragen worden. "wat een lomperds !" tja, die weten gewoon niet waar ze aan beginnen.
Precies!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha wat een ergernissen hier zeg. Ik vind het juist wel leuk dat er niet alleen maar ongewassen alto's met Metallica shirts uit 1993 rondlopen. Laten we wel wezen, Werchter is gewoon een ontzettend mainstream festival, waar ook dit soort meisjes op afkomen. Ik zie niet in wat daar mis mee is, of waarom je je daar uberhaupt aan ergert.
en bevlek vier dagen lang alle onbevlekte belgische bonbons en zo nu en dan een hollandse tompoes..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:58 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen er over wakker gebeld en ik ga er ook naar toe!.
Nee man, naar Werchter ga ik om in een stronken roes in het gras te liggen met het zonnetje op m'n smoel terwijl ik geniet van m'n favo muziek, niet om te neukenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef denka het volgende:
[..]
en bevlek vier dagen lang alle onbevlekte belgische bonbons en zo nu en dan een hollandse tompoes..
Ik hoor een diepe zucht bij het vrouwelijk schoon..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, naar Werchter ga ik om in een stronken roes in het gras te liggen met het zonnetje op m'n smoel terwijl ik geniet van m'n favo muziek, niet om te neuken.
Dude, je maakt me niet wijs dat er festivals zijn met een betere line up dan Werchterquote:Op maandag 26 maart 2007 16:27 schreef denka het volgende:
Maar indeed een tof festival met een retegoed programma dit jaar. Helaas doe ik al andere festivals aan en zit werchter er dit jaar niet in![]()
Maar dat maak ik wel mezelf wijs..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je maakt me niet wijs dat er festivals zijn met een betere line up dan Werchter.
Je vergeet het neuken!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef denka het volgende:
Maargoed.., amuseer je die 4 dagen, blijf bij de les en geniet natuurlijk van de muzikale strelingen op het festival![]()
Mochten de onbevlekte belgische bonbons en hollandse tompoezen nog in je strakke tijdschema passen en je hebt echt niks anders te doen! dan kun je natuurlijk nog altijd de overweging maken om voor die keer wat water bij de wijn te doen..quote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je vergeet het neuken!
Oh wait....
je vergeet !!! (chk chk chk), die waren toch ook nog niet bekend? (en zijn wel heel tofquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
Nieuwe namen:
[afbeelding]
Air
Billy Talent
Lily Allen
Enter Shikari
Amy Winehouse
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |