abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46728595
quote:
Blatter wil vier in plaats van twee grensrechters

RIJSWIJK (ANP/DPA) - President Sepp Blatter van de wereldvoetbalbond (FIFA) wil het aantal grensrechters bij een wedstrijd uitbreiden van twee naar vier. De scheidsrechter zou zich daardoor meer op het spel kunnen concentreren. De bestuurder zegt dat in een interview met het Zwitserse voetbalmaandblad Eurosoccer.

De Zwitser Blatter vindt het niveau van de grensrechters de laatste jaren aanmerkelijk verbeterd, maar de arbiters zijn volgens hem te veel ,,diagonaal georiënteerd'', omdat ze een assistent aan elke zijde van het veld hebben. Een tweede assistent-scheidsrechter aan elke kant moet dat verhelpen. Eerder pleitte Blatter al voor grotere doelen om de sport aantrekkelijker te maken.
Waarom niet meteen 8?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:47:36 #2
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46728648
Blatter

De beste man moet aan cabaret gaan doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_46728650
Blatter zou zich eerst eens bezig moeten houden met Manchester - Lille en dan met digitale hulpmiddelen niet met dit soort onzin.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:03:33 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_46729187
Moet die scheids nog meer assistenten in de gaten houden. Zouden ze dan via die oortjes conference-call doen?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:14:30 #5
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46729554
Eh.. meneer Blatter... ik wil eigenlijk gewoon capabele scheidsrechters.. kunt u daar niet mee beginnen?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46729596
Blaffer weer met iets nieuws, zucht.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 februari 2007 @ 13:26:23 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46729998
extra grensrechters vind ik zn eerste fatsoenlijke idee. Maar dan wel op de achterlijn. Vanuit daar kan gerommel in het strafschopgebied veel beter gezien worden en is er zicht op ballen op de doellijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46730470
Als de voetbalbond echt serieus iets wil doen aan twijfels over wel of niet buitenspel en wel of geen doelpunt, moeten ze een 'video-ref' instellen die in een kamertje tv beelden bekijkt en contact heeft met de scheidsrechter. Meer grensrechters zorgt volgens mij alleen maar voor meer onenigheid. Bovendien blijven het mensen die fouten kunnen maken.
pi_46730916
Nee lekker handig. Krijg je straks één grensrechter die wel loopt te zwaaien voor buitenspel, maar een malloot aan de overkant die zegt van niet.

Feit is dat het voetbal sneller is geworden dan een jaar of 10-15 geleden. Feit is dat één doelpunt en/of één scheidsrechterlijke dwaling in bv. de Champions League een club miljoenen euro's aan inkomsten kan schelen. Schwalbes (denk bv. aan die bij Australie - Italie op het WK 2006), ballen over de lijn en rode kaarten: het zijn vaak belangrijke en beslissende momenten.

Waarom zijn al die hoge pieten toch zo verdomd conservatief, en zien ze het nut van technische hulpmiddelen gewoon niet in?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 februari 2007 @ 15:50:12 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46734916
ik stel voor camera's dan hebben die mensen langs de kant nog wat te doen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 februari 2007 @ 17:45:09 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_46739442
Wel ja nog meer mannen met een vlag langs de lijn.

Ook lekker voor het amateurvoetbal die nu almoeite hebben een grensrechter te regelen.

Ik word hier niet eens meer kwaad om. Zielige mannetjes in hun ivoren torens.

Waarom niet twee scheidsrechters of nog veel leuker twee doelen. Maar dan wel met één keeper die dan van hot naar haart moet rennen. Ook leuk lijkt me dat je één speler in je team mag hebben die de Mol is. Dus dat je moet ontdekken wie je eigen elftal saboteert. Dat je dan kunt SMSen tijdens de wedstrijd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:46:16 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46739479
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:45 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk lijkt me dat je één speler in je team mag hebben die de Mol is. Dus dat je moet ontdekken wie je eigen elftal saboteert. Dat je dan kunt SMSen tijdens de wedstrijd.

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46739498
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef Klingon het volgende:
Nee lekker handig. Krijg je straks één grensrechter die wel loopt te zwaaien voor buitenspel, maar een malloot aan de overkant die zegt van niet.

Ik ben voor!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')