ga toch weg , iedereen weet hoe dit spel psiegies gespeeld word ... als je na 15 uur al begint te janken en de manier waarop J.aap zich profileertquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik vind het ook wel aandoenlijk. Oke, ik weet dat hij het allemaal aan zichzelf te danken heeft maargoed hij heeft een goed doel. Dat is alleen voor ons niet leuk om naar te kijken.
Nu moet het briefje 'amanda=slet' naar Amanda en dan kan Huub zich proberen in te dekken via Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou, de toon is gezet. Dat wordt of Huub of Syl of Eric eruit.
Ik gok het laatstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Jaap is een uitstekend acteur! Of een zwaar psychiatrisch geval...
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Jaap is een uitstekend acteur! Of een zwaar psychiatrisch geval...
Kleenexje nodig?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Wat is er vreemd aan iemand die huilt? En vreemd aan iemand die hem troost?
Hij heeft een lieve stem..... moet aan die film denken: Uncle Buck. Het is meteen al zo'n gehak op die jongen,
die beschermen elkaar wel hebben ze gister nog afgesprokenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou, de toon is gezet. Dat wordt of Huub of Syl of Eric eruit.
Dan gaat er niks gebeuren dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef Dogga het volgende:
eric gaat van hem de imuuniteit krijgen
als eric hem krijgt gaat er niemand uit volgende weekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef Dogga het volgende:
eric gaat van hem de imuuniteit krijgen
Of Ericquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij toch allemaal een opzetje van achter.
Jaap mag de kooi in mits hij Huub immuniteit geeft.
Gevolg: Silvia pleite, was toch al wat Tien wilde.
Huub laat Sylvia niet vallen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij toch allemaal een opzetje van achter.
Jaap mag de kooi in mits hij Huub immuniteit geeft.
Gevolg: Silvia pleite, was toch al wat Tien wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |