Ja dat zou ik ook wel leuk vinden inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:33 schreef MaddoxX het volgende:
112 bellen natuurlijk, weet je hoe lollerstoer dat is dat je dan door de explosievenrofls uit je huis gezet wordt
Man, het regentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:33 schreef MaddoxX het volgende:
112 bellen natuurlijk, weet je hoe lollerstoer dat is dat je dan door de explosievenrofls uit je huis gezet wordt
"En meneer, kunt u een beschrijving geven?"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:36 schreef MaddoxX het volgende:
leg de tas voor iemand anders zn deur danen bel dan de politie en zeg dat je een vreemde man met een bivak muts een vreemd voorwerp bij iemand voor de deur hebt zien leggen..
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
"En meneer, kunt u een beschrijving geven?"
"Nou, ik schat ongeveer 1.10 lang, missende voortanden en sprak niet heel erg goed Nederlands"
niet 112 bellen! nee, Hart van Nederland en de Telegraafquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Voor mijn huis ligt een onbeheerd rugzakje op de stoep!!
Wat nu? Moet ik als goed burger de angst-campagne ter harte nemen, in paniek de straat op rennen, de buurt preventief ontruimen en 112 bellen?
Of wachten tot die kleuter z'n tasje mist en terug komt lopen?
The American way.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef flyguy het volgende:
[..]
niet 112 bellen! nee, Hart van Nederland en de Telegraaf![]()
Middagpauze, mijn waarde. En dan huppelen alle kleuters voorbij, op weg naar mama + bammetjes.quote:
Mjah. Maar dat geeft van die vervelende vlekken op de stoep. En gezeik met de kinderbescherming. Misschien dat ik alsnog 112 kan bellen? Of misschien 'M'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien had je in het Landsbelang die kleuter beter kunnen omleggen...
oy!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wat geeft jou deze ziekelijke fascinatie en fixatie om dat jochie te bespioneren?
Geef em gewoon een reep chocola en vraag of je in z'n rugtasje mag kijken...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |