Grappig, ik was al aan het zoeken op de beelden, maar kon het zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:09 schreef Kaat38 het volgende:
Weet iemand de naam van de autodealer die natasia de auto in bruikleen geeft?
Volgens mij zijn daar geen beelden van, zdngmw kwam plotseling met die melding.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig, ik was al aan het zoeken op de beelden, maar kon het zo snel niet vinden.![]()
Was niet op de streams te zien dat ze belde, ze vertelde dat het gelukt was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:09 schreef Kaat38 het volgende:
Weet iemand de naam van de autodealer die natasia de auto in bruikleen geeft?
toen natasia ging bellen, heb je dat maar heel even gezien, dus waar het uiteindelijk gelukt is konden we niet horenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig, ik was al aan het zoeken op de beelden, maar kon het zo snel niet vinden.![]()
Joh, daar zijn geen beelden van. Dit is gewoon een opzet van de redactie die een sponsordeal hebben gesloten en het onder het mom van 'natasia heeft het zelf geregeld' nu brengen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel te merken dat Huub weer afwezig is.
Tot ongeveer 13.00 uur, is al een tijdje zo.Gisterenochtend waren er wel een tijdje 4 streams, heel vreemd idd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand trouwens waarom we de laatste tijd maar 2 streams hebben ??
Ik wacht het ook nog even af. Echt gezellig vind ik hem ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
Ik vind het meer een GZR. Een grote zeikerige reus.
Of ik zit verkeerd in mijn cyclus of ik vind het echt een een stomme vent. Tijd zal het uitwijzen.
Volgens mij is dat niet in een telefoongesprek op de streams geregeld. Ik hoorde het haar ineens zeggen dat ze het voor elkaar had, maar dat was niet naar aanleiding van een telefoontje wat ze net gepleegd had. Volgens mij dan he? ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Jm4nski het volgende:
wat een saaie droplul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
.
![]()
.
.
.
![]()
.
![]()
.
![]()
![]()
![]()
.
.
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.....
![]()
![]()
.
.
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
.
.
....
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
...
![]()
![]()
.
![]()
.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
.
![]()
.
...
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
![]()
![]()
.
.
.
.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
.
![]()
.
.
![]()
.
.
![]()
..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel niet voor niets zijn. Du moment dat natasia in die wagen rijdt, gaan er tientallen mailtjes van verontwaardigde Fokkers en Vollers naar de desbetreffende dealer. En van mij een mailtje naar J van Inkel, om ook even contact op te nemen met de desbetreffende dealer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
[..]
toen natasia ging bellen, heb je dat maar heel even gezien, dus waar het uiteindelijk gelukt is konden we niet horen
[ streamswitch]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |