SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Beaver op 27-02-2007 13:35:25 ]
Dank je voor de spoiler, waardeloze eikelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef Beaver het volgende:
De 2de missie is met 5 of 6 grote tanks prima te doen, ff die railgun upgrade erop en rammen
Get a life...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:28 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dank je voor de spoiler, waardeloze eikel![]()
Een link naar een torrent...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft iemand de link naar de torrent nog? Tis niet illegaal dus
Ik ga daar ook vooruit en aangezien het een direct link is naar de CnC pagina lijkt het me op het randje maar toegestaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef Yngwie het volgende:
Indien niet gewenst door een modje, excuses, maar ik neem eigenlijk ook aan dat een torrent naar een gratis demo niet illegaal is...
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
Demo is goed te doen. Het is wachten op de volledige versie.
Is de PC en Xbox360 release tegelijkertijd?
Wel opletten he lieve schat. Het stond eerst niet in een spoilerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die huilen om spoilers en dan de spoiler netjes quoten![]()
die staat hier geinstalleerd, rare is dat het bij sommige x264 encoded films is, niet bij alle..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Helo het volgende:
[..]
Geen problemen mee met de K-lite codec pack
via isohunt staat een dikke torrent.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef Logitik het volgende:
Om de demo een beetje op een fatsoenlijke snelheid te downloaden kan ik je EAlink aanraden. (Staat in de OP)
Omdat het ook geen spoiler is!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel opletten he lieve schat. Het stond eerst niet in een spoiler
Het gaat meer om het ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef rakotto het volgende:
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.![]()
Ik heb het dan ook heel bewust niet over het bouwen van een basisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ground Control was toch dat spel waar je geen basis had, of zit ik nu helemaal verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |