Hoppelijk 2x PB.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:02 schreef Discovered het volgende:
[..]
Misshien weer (24) 2 Afleveringen ??
S3? Lijkt me sterk, de meeste series in de VS eindigen in mei/juni, zeker als ze in september/oktober beginnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:08 schreef Discovered het volgende:
Ja, Maar had ergens gelezen dat Season 3 laatste aflevering op 27 November 2007 op tv kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Staafje op 06-03-2007 11:33:04 ]Sue me.
Nou, schitterendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is wel de spannendste episode van seizoen 2met weer een paar mooie quotes
.
"It's very impressive what you did for your brother" (Caroline)
"I can say that to you, too" (Michael)
"You don't think it's very hard for me to recognize an addict, huh" (Sarah)
Ja, Reynolds en Steadman waren kennelijk van de overtuiging 'incest, thuis best'. Yugh...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:10 schreef Suerte het volgende:
Vond het een goede aflevering.Einedelijk kregen we te horen wat er op die stick stond.
En begreep ik nou uit dat gesprek dat ze meer waren dan broer en zus ?![]()
En T-Bag met zijn tas![]()
Nee. Een herhaling van Housequote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Syd het volgende:
Ja mantoen ik het las dacht ik AH nee he niet weer, zal wel weer honkbal ofzo zijn
Nope.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef miss-scofield het volgende:
Is C-note dood?:)
Beter zoeken, had in een half uurtje een 720P HDTV versie van 1,2 gig binnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef miss-scofield het volgende:
Shit, krijg 'm maar niet aan.. hij wil het niet doen
Morgen pas kijken ofzo.
Is C-note dood?:)
Nice... jammer dat mn mac te sloom is om dat af te spelen, ziet er zo veel beter uit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Beter zoeken, had in een half uurtje een 720P HDTV versie van 1,2 gig binnen.
Alle Core Duo Macs moeten dat makkelijk aankunnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:14 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Nice... jammer dat mn mac te sloom is om dat af te spelen, ziet er zo veel beter uit!
Ja, en wie is die kerel nou, hij staat blijkbaar boven alles en iedereen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef honderd het volgende:
Als die chinees (of whatever) in die limo stapt, heeft die gast een dossier in zijn hand met Sona erop? Wat/wie is Sona? Ik weet iig dat de seasonfinale ""Sona" heet, heeft die soms het script in de hand?!!11!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Secrets never die. Only people.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Secrets never die. Only people.
2) Wie is Pad Man (dikke gast in auto)? Baas van The Company ofzo?quote:President Reynolds reaches out and suddenly, a hand grabs hers more firmly than the others. She looks up to see Michael. Kellerman locks onto Michael with his scope, clearly this is who he came to kill. But before anything can happen, Secret Service pulls Michael away and throws him to the ground.
Ik heb maar een iBook G4...:(quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle Core Duo Macs moeten dat makkelijk aankunnen.
1. Denk dat hij gewoon voor de President ging hoor, die volgde hij ook met zijn vizier, Michael had hij al eerder kunnen pakken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef GlazenKaak het volgende:
1) Waarom wilde Kellerman Michael doodhebben?
[..]
2) Wie is Pad Man (dikke gast in auto)? Baas van The Company ofzo?
3) Wat is Sona?
Dus niet volgens de recaps op Fox.comquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
1. Denk dat hij gewoon voor de President ging hoor, die volgde hij ook met zijn vizier, Michael had hij al eerder kunnen pakken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef souvenir het volgende:
sona is...En waarom lieten ze dat zien? Ik snap ff niet wat dat overal mee te maken heeft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette afleveirng dat zeker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Niet volgens de recaps op Fox.comquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
1) Waarom wilde Kellerman Michael doodhebben?
Waar heb je dat vandaan, slaat (naar mijn mening) nergens op. Hij schrok alleen dat hij Michael zag op dat moment. Hij had geen goede schietkans voor de president.
Damn ..je had nog gelijk ookquote:Op maandag 5 maart 2007 12:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
maar het ligt voor prison break weer erg voor de hand dat iemand gaat in grijpen zoals een bewaker ofzo. maarja wie weet blijft het wel onvoorspelbaar. 1 ding weet je altijd zeker, micheal en linc zullen gewoon nooit dood gaan.
incestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Damn ..je had nog gelijk ook![]()
![]()
k dacht die verhaallijn is wel afgelopen, maar niet dus!
Dikke aflevering, dat incest gebeurenwtf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |