Nee, Robin Hood komt 'm redden. Schiet het touw door met zn pijl en boog.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef Apekoek het volgende:
is c-note nu dood?
kunnen ze dan alsjeblieft eerst achter zijn stem aangaan?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Bij S3 is Michael zn pet kwijt. Die moeten ze dan zoeken. Die wordt meegenomen door een vuilniswagen en zij ermaar achteraan hollen
vet!quote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Nee, Robin Hood komt 'm redden. Schiet het touw door met zn pijl en boog.
Ik denk dat hij gewoon dood is hoor nu. Net als alle andere ontsnapten die Mahone af moest maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
vet!
maar het ligt voor prison break weer erg voor de hand dat iemand gaat in grijpen zoals een bewaker ofzo. maarja wie weet blijft het wel onvoorspelbaar. 1 ding weet je altijd zeker, micheal en linc zullen gewoon nooit dood gaan.
Idd die gaat dood ofwel zal die buis waar zijn touw aanhangt doorknappen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon dood is hoor nu. Net als alle andere ontsnapten die Mahone af moest maken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:21 schreef Syd het volgende:
morgen een aflevering en dan weer 2weken wachten :s
Yeah right. Als ze Michael nu afmaken draaien ze de serie gelijktijdig de nek om.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:01 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon dood is hoor nu. Net als alle andere ontsnapten die Mahone af moest maken.
nee man, we hebben het over c-note.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Yeah right. Als ze Michael nu afmaken draaien ze de serie gelijktijdig de nek om.
Alle vrouwen kijken voor hem én hij is de slimme jongen waar de mannen 'naar op kijken'
Ooooh, okquote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
nee man, we hebben het over c-note.
dat zei ik juist, micheal gaat niet dood.
Wtf ? Waarom weer nietquote:Op maandag 5 maart 2007 10:21 schreef Syd het volgende:
morgen een aflevering en dan weer 2weken wachten :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |