Zo ging het helemaal niet!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vroeger had je mijn support nog. Als ik had gestemd, had je er natuurlijk nog ingezeten. Nu blijkt dat je zonder mij helemaal niks bent.![]()
Dat ook nog eens jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
En lag je tenminste nog tot minimaal 13 uur 's middags in bed met je luie reet![]()
Als ik op jou had gestemd was het anders wel 10-9 geweest.quote:
Waarom ben je nu al zo vroeg (voor 13 uurquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja
Ik haat mn huidige leven
Het was MB's eigen schuld dat ze er zo vroeg uit lachquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toch niet op de tofheid van MissBliss? Want die lach er al in de eerste ronde uit, dus zo tof kan ze niet zijn.
daar was niets te lachen over hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was MB's eigen schuld dat ze er zo vroeg uit lach.
Waar was je dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik op jou had gestemd was het anders wel 10-9 geweest.
Zeg dat even tegen LeBeau ja, ik neem die verrotte schrijfwijze alleen maar overquote:
hmja, LeBeau is wat langzaam en krijg ik dus eerder respons van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen LeBeau ja, ik neem die verrotte schrijfwijze alleen maar over!
van dit gedevalueerde tournamentje?... ja doe maarquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef Svensational het volgende:
Zal ik de volgende ronde nu starten?
Dan zorgen we dat je nu wel wintquote:
Lach. Ja, lachen doe ik nu wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen LeBeau ja, ik neem die verrotte schrijfwijze alleen maar over!
Een stem tegen PeRi is een stem tegen alles dat goed is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zorgen we dat je nu wel wint!
Tha_Erik vs. PeRi
Dizer vs. Gezondaar
I love youquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een stem tegen PeRi is een stem tegen alles dat goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |