Welk filmpje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Durf je dat morgenvroeg filmpjes op Tube te zetten![]()
Ik zit nu te streamen op de goudenkooi.nl, want het lukt niet met je server![]()
Dat klopt wel, maar iedere nieuwe bewoner heeft wel 70-100 dagen achterstand. Zo'n voorsprong heeft Huub ook op iedere nieuwe en gaat hij natuurlijk gebruiken om te demotiveren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt weer dat hij constant wil dat mensen naar huis willen. Maar hij weet toch ook dat dat het eerste jaar totaal zinloos is. Dan komt er nog een nieuwe. Dus het wordt pas zinvol ná een jaar.
gottogot .... je maakt me aan het blozen man!quote:
Het filmpje van Jaap morgenvroeg onder de douchequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welk filmpje?
En waarom doet ie het niet?
zal wel aan mij liggen ..maar voor mij is sylvia een open boek ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En je hebt gelijk wat Sylvia betreft, alleen jammer dat ze zo moeilijk te peilen is. Aan de andere kant wordt ze juist daardoor nog interessanter.
Visioen: Japio met Huub lam en samen in de jacuzzi........quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
gottogot .... je maakt me aan het blozen man!
OH ... Jaapio wil gaan Karaokeren .... dat lijkt me leuk. Dan moet hij eerst lam zijn zegtie.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Visioen: Japio met Huub lam en samen in de jacuzzi........![]()
Yeahquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:39 schreef partyyboyy het volgende:
http://media.putfile.com/Hyperwarp
HYPERWARP!!!!![]()
NON STOP ROCKEN MET PARTYBOY!quote:
Ik hou het in de gaten morgenochtendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het filmpje van Jaap morgenvroeg onder de douche
en hij doet het niet omdat ik mozilla en opera gebruik.
Waarom is Eric dr niet bij eigenlijk?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gesprek van Jaap met Sylvia-Huub is wel goed om een band op te bouwen. En omgekeerd, de 100% afwezigheid van Brian-Natasia-Amanda is tekenend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |