quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Visioen: Japio met Huub lam en samen in de jacuzzi........![]()
Yeahquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:39 schreef partyyboyy het volgende:
http://media.putfile.com/Hyperwarp
HYPERWARP!!!!![]()
NON STOP ROCKEN MET PARTYBOY!quote:
Ik hou het in de gaten morgenochtendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het filmpje van Jaap morgenvroeg onder de douche
en hij doet het niet omdat ik mozilla en opera gebruik.
Waarom is Eric dr niet bij eigenlijk?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gesprek van Jaap met Sylvia-Huub is wel goed om een band op te bouwen. En omgekeerd, de 100% afwezigheid van Brian-Natasia-Amanda is tekenend.
die is nog kapot van gisteren denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is Eric dr niet bij eigenlijk?!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten morgenochtend![]()
Moet je maar een echte browser gebruiken.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:44 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
die is nog kapot van gisteren denk ik
Trusten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mensen, ik ga pitten. Tot morgen allemaal
(mokum, hugs)
![]()
Hij is al de hele dag brak. En soms lijkt het of hij iets meer naar Amanda toe trekt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is Eric dr niet bij eigenlijk?!
Werd wegeroepen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:46 schreef Adothehague het volgende:
Waar is huub?
Syl isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap : "Ik moet naar het toilet, is dat alleen via de slaapkamer"
Sylvia : "Ja"
Jaap : "Dan moet je het dus zachtjes doen"
Sylvia : "Of niet zachtjes .... "
Snackbarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:46 schreef Adothehague het volgende:
Waar is huub?
ja want is eric nou serieus een beetje klaar met huub? ik hoorde hem zo iets zeggen maar ik weet niet of dat helemaal serieus wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag brak. En soms lijkt het of hij iets meer naar Amanda toe trekt.
Amada. Dat is toch dat domme vrouwtje wat al lang eruit geschopt had moeten worden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is al de hele dag brak. En soms lijkt het of hij iets meer naar Amanda toe trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |