Is dat fysiek geweld?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Jaap ruzie krijgt met Natasia moet hij gewoon op haar gaan zitten.
Huub: Hij praat als een bitch man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
Brian lijkt een man, maar hij praat als een vrouw![]()
![]()
ik ook ; ze vertelt steeds meer maar met mate, volgens mij heeft ze veel aanpassings vermogen en doet ondertussen gewoon wat zei belangrijk vindtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Sylvia echt fascinerend en ze word ook steeds mooier. Ze vind ook echt alles interessant. Een wijze vrouw van paaldansen tot whiskeyproeven, van paardrijden tot kooidansen.
Hij was vooral negatief verrast door de nare blik die Natasia hem gaf bij binnenkomst. Hij is gewend dat zo'n blik gevolgd wordt door een sneer over zijn omvang.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Hoeveel emphatie wil die Jaap eigenlijk van Natasia?
Verwacht hij soms dat zij die kilo's voor hem af gaat vallen? Ze heeft haar hulp toch aangeboden? De rest zal hij toch echt zelf moeten doen.
Maar aangezien hij nu al begint over party-boys, zal het wel meevallen met z'n discipline.
Sylviaaaaaaaa *zwijmel*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vrouwen die moeilijk te peilen zijn.
Die gozer is onbetaalbaar!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL .... Jaap wil de master bedroom van Brian afpakken?
Dan denk ik dat Jaap zich gaat vergissen! Ik heb menig HBO-er de grootste kul horen verkondigen omdat het gesprek toevallig niet over hun vakgebied ging.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoor Huub Brian dissen...![]()
Jaap: vind je brian dom? Hij heeft wel Hbo!
Huub: Ja... wank, wank!![]()
Toch valt 't dansen van haar me tegen.quote:
en ik niet tot Jaap op de loopband zijn kilometertjes maakt onder aanmoedigingen van Brainless en Natte-Asquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:06 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja had al 5 x gerefresht....
ik kan niet wachten trouwens tot huub het parafilmpje van brian heeft gezien![]()
trots op jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn eerste COS !!!!
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:08 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Jaap zich gaat vergissen! Ik heb menig HBO-er de grootste kul horen verkondigen omdat het gesprek toevallig niet over hun vakgebied ging.
mag Brian proberen Jaap uit de kamer te zettenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik vind de selectie van amanda juist geniaalquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric en Jaap zijn allebei denk ik wel goede nieuwe bewoners...misschien is na die SLET Amanda, die echt het domste wijf allertijden is, de selectieprocedure aangepast.
Laat hem daar slapen.....maar dan samen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is waar. Maar ze heeft uitgelegd wat de reden was. Had hij ook kunnen aannemen, toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was vooral negatief verrast door de nare blik die Natasia hem gaf bij binnenkomst. Hij is gewend dat zo'n blik gevolgd wordt door een sneer over zijn omvang.
Wat dat betreft kan ik me wel voorstellen dat hij wat meer inlevingsvermogen voor zijn situatie verwacht had van Natasia.
Datenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch valt 't dansen van haar me tegen.
Gaat hij in zijn slaap op Brian liggen......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laat hem daar slapen.....maar dan samen!
Mee eens?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |