De huishoudster is nog slimmer dan een aantal bewoners...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:21 schreef Mika25 het volgende:
Yups.. Jaapijo is oke![]()
![]()
Heeft nu al meer indruk gemaakt dan Eric. Maar het verschil met Eric is natuurlijk wel, dat de verwachtingen bij Eric erg hoog waren, Jaap is wat normaler gepresenteerd. Maar ik hoop wel dat ze niet nonstop over z`n gewicht beginnen, want hij heeft duidelijk ook intelligentie (itt enkele andere bewoners).
geinig !! het zit je nogal dwars hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk
Laatst probeerde ik iemand te helpen wiens streams niet werkten en toen was je ook al zo lomp.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:26 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft eindelijk iemand waar ie mee kan levelen.. dit maakt 'm alleen maar sterker
Dit? http://www.youtube.com/watch?v=rWf1OtOtzZ0quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:28 schreef Mika25 het volgende:
Wat is dat gedoe met Nathanael? Heeft Huub iets gedaan vannacht? Het enige dat ik weet is dat NL zou blijven slapen. Ik neem aan dat dat niet gebeurt is?
Het enige bed dat vrij is, is het bed van NL, Huub, Bart...dat bed dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:27 schreef Frasier het volgende:
In welk bed gaat Jaap slapen?
In 10 jaar tijd 10 kilo 15 jaar etc.etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd![]()
Ik sport al een jaar niet meer en ik voel toch wel de spieren in vet veranderen.
Toch weeg ik maar 1 kilo meer dan een jaar geleden
Lees jij nooit eens een stukje terug ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:27 schreef Frasier het volgende:
In welk bed gaat Jaap slapen?
Hij liep Nathanael een beetje te zieken, z'n krukken proberen te verstoppen enzo. Erg flauw.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:28 schreef Mika25 het volgende:
Wat is dat gedoe met Nathanael? Heeft Huub iets gedaan vannacht? Het enige dat ik weet is dat NL zou blijven slapen. Ik neem aan dat dat niet gebeurt is?
Amanda scoort idd nog lager dan Bonnie St. Claire denkt ik. Ze begreep er vanavond ook weer niets van toen Jaap de brief voor las. Ik dacht dat Natasia al clueless was, maar Amanda slaat echt alles. Je vraagt je af hoe die de lagere school is doorgekomen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De huishoudster is nog slimmer dan een aantal bewoners...
Niet zo moeilijk toch![]()
Ze hadden beter een matras in het zwembad kunnen leggen voor hemquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het enige bed dat vrij is, is het bed van NL, Huub, Bart...dat bed dus
Neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lees jij nooit eens een stukje terug ?
Neuh, een of andere nobody begon mij uit te schelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |