quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word hier een beetje emo van.
hihihi ik heb zn 1 aan een kettingkjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding]
mag ik?, mag ik?![]()
Mijn leven is een groot gat van leegheid, niemand vind me aardig. Niemand doet ookmaar een beetje alsof ik erbij hoor. Iedereen haat me. Ik wil niet meer leven. Ik wil niet meer gepest worden. Ik wil niet meer deze psychische pijn aanvoelen, ik maak dan wel foto's van wanneer ik me snij, maar het is echt de pijn in mijn hoofd. Het is allemaal een grote hel, ik wil dood. Ik wou dat het anders was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:35 schreef most_wanted het volgende:
Oh, kom. Kijk mij m`n polsen snijden, het is de psychische pijn, niet de aandacht die ik nooit krijg. Ik ben zo zielig. Niemand begrijpt me, en niemand houd van me.![]()
![]()
Jij bent niet emo, jij bent gewoon een degelijke attentionwhore.quote:
Aldus cerror.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Mijn leven is een groot gat van leegheid, niemand vind me aardig. Niemand doet ookmaar een beetje alsof ik erbij hoor. Iedereen haat me. Ik wil niet meer leven. Ik wil niet meer gepest worden. Ik wil niet meer deze psychische pijn aanvoelen, ik maak dan wel foto's van wanneer ik me snij, maar het is echt de pijn in mijn hoofd. Het is allemaal een grote hel, ik wil dood. Ik wou dat het anders was.![]()
![]()
Much beter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jij bent niet emo, jij bent gewoon een degelijke attentionwhore.
nu stevig aan je fallus trekken en je kan slapenquote:
Ik heb vandaag al aan mijn fallus getrokken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu stevig aan je fallus trekken en je kan slapen
zoek maar plaatjes van besneden emo's, kan ik vandaag wakker wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:45 schreef most_wanted het volgende:
Ik kan me herinneren dat er zo`n plaatje was waarin er in een been ofzoiets de tekst 'MY DADDY FUCKED ME AND I LIKED IT' diep gesneden stond, gruwelijk ranzig.
Emo's doen toch aan groepfallustrekken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al aan mijn fallus getrokken.
Google afbeeldingen => Emo peoplequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:18 schreef AmarettoSour het volgende:
Zo kan je wel bij elke carnavalsfoto een nieuwe subcultuur gaan verzinnen....neem toch niet aan dat die malle indiaan in de OP er normaal ook zo bijloopt...of die andere gast met die verlengsnoeren...hoax!
(hoop ik)
Wtfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Google afbeeldingen => Emo
Het spijt mij
De eerste 2 zijn scene-kids, die vrijwel identiek zijn aan "emos" alleen zich niet depressief voor doen en meer Hardcore Punk en Metalcore luisteren dan Pop-Rock.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:08 schreef cityofdelusion het volgende:
sorry maar dat zijn geen emo's.
dit zijn emo's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kortom: als je zwart haar hebt, 1 oog verbergt, foto's van bovenaf maakt, en een piercing of meerdere door je lip geracht, dan ben je emo.
oh en een bandana of een knipje in je haar is ook cool! ook als je een jongen bent.
Brrrr... een insider!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De eerste 2 zijn scene-kids, die vrijwel identiek zijn aan "emos" alleen zich niet depressief voor doen en meer Hardcore Punk en Metalcore luisteren dan Pop-Rock.
Wat blaat je nou man, Emoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De eerste 2 zijn scene-kids, die vrijwel identiek zijn aan "emos" alleen zich niet depressief voor doen en meer Hardcore Punk en Metalcore luisteren dan Pop-Rock.
Dat zijn geen emo bands.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:13 schreef Friek_ het volgende:
Ja, de mensen in de beginpost zijn oprecht en keihard emo. Niet zo'n klein beetje ook niet.
Ik mis de My Chemical Romance, Dashboard Confessional, Thursday en vele andere patches.
Ik weet wat ik haat, ik ben geen simpele basher, plus echte jaren '80 Emocore is geen slechte muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |